Descoperă #efectularctic alături de Arctic și MagiCamp

Descoperă #efectularctic alături de Arctic și MagiCamp

Cel mai nou proiect marca Stefanini Infinit (Infinit Agency) are ca protagoniști două branduri îndrăgite de români: Arctic și MagiCamp. Aceștia și-au unit puterea pentru a susține, prin proiecte dedicate, valori profund umane precum familia, prietenia, dragostea și spiritul.

Sub mesajul umbrelă „Efectul Arctic”, au fost create patru acțiuni de CSR, fiecăreia atribuindu-i-se un endorser care susține câte o cauză.

Caravana Magic este despre familie, speranță și bucurie. Dedicat familiilor vulnerabile din punct de vedere financiar și care, din nefericire, se confruntă cu un diagnostic oncologic al copilului, sprijinul vine prin aprovizionarea cu electrocasnice a gospodăriilor. Dragos Bucur este cel care se alatură acestei cauze, luptând în permanență pentru importanța familiei în viața noastră.

MagicMakers își propune să îi ajute pe cei care își doresc să fie alături de un prieten la nevoie. Arctic si MagiCamp încurajează inițiative de fundraising pentru o persoană dragă, proces care implică creativitate și perseverență. Robert Diaconeasa (Daddy Cool) este cel care are grijă ca această misiune să ajungă la tinerii cu inițiativă.

 

Bursele Magic sunt oferite de Arctic și MagiCamp pentru a contribui la viitorul copiilor care au trecut prin încercări grele. Catalina Grama (Jojo) îi încurajează pe copii sa își urmeze pasiunile, indiferent de obstacolele pe care le-au întâlnit.

 

MagicLove este proiectul care vorbeste despre puterea dragostei. Vladimir Drăghia și Alice Cavaleru îndeamnă tinerii proaspăt căsătoriți să ajute o familie nevoiașă, donând o parte din darul lor de nuntă.

 

"Arctic este un brand care în cei aproape 50 de ani de existență a evoluat împreună cu românii și a ajuns să fie parte din familia acestora. Ultimul studiu Ipsos* ne confirmă acest lucru: Arctic este aproape de inimile românilor atât în momentele fericite, cât și în cele mai puțin plăcute. Noua campanie exprimă angajamentul nostru de a produce și conduce către schimbarea în bine, atât prin partea de tehnologie, cât și prin valorile pe care le comunicăm. Ne-am bucurat să ne alăturăm proiectelor MagiCAMP, dar și să dezvoltăm noi proiecte împreună, prin intermediul cărora numeroase familii vor fi sprijinite.", a declarat Gabriel Eremia (Director de Marketing și Product Management al Arctic).

 

Prin susținerea acestor proiecte, oricine poate fi parte din #efectularctic. Fie că este vorba de o donație, fundraising sau voluntariat, cauzele pentru care luptăm au nevoie de implicare.

"Initiativa #efectularctic reprezintă un parteneriat inedit care sprijina cauze sociale deosebit de importante pentru familiile din Romania. Cu ajutorul lui Dragos Bucur, Jojo, Daddy Cool, Vladimir Draghia si Alice Cavaleru ne dorim sa implicam toata Romania in promovarea celor patru proiecte, fie printr-o donatie, prin voluntariat sau printr-o simpla distribuire a inimii de pe site-ul campaniei si suntem foarte incantati ca impreuna cu Arctic si MagiCAMP reusim sa sustinem valori umane si sa aducem #efectularctic in casele si inimile romanilor.", Matei Curtasu (Global Creative Director, Stefanini Infinit).

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Infinit Agency

Infinit este o agenţie full service cu digitalul la bază și care oferă servicii la cheie de la consultanță, analiză de business și transformare digitală până la strategie, project management, servicii de... vezi detalii »

Branduri

Sectiune



Branded


Related