Au fost odată un curier și o fecioară Maria

Au fost odată un curier și o fecioară Maria

După ce l-am privit prima dată, a apărut un fel de teamă. Că pentru un astfel de spot, în Federația Rusă, de exemplu, s-ar putea ajunge și în închisoare. Pentru „Insultarea sentimentelor religioase ale credincioșilor”, cică. Dar Slavă Domnului că oamenii pot să creadă în ce vor. Sau să nu creadă deloc. Sau să glumească pe seama acestui „Slavă Domnului”. Și sunt liberi. 

A doua oară, am râs. Și am măsurat în gând posibilul hate pe care-l vor lua și pe care și l-au asumat Serviciul Poștal Norvegian cu Agenția POL. Iar după a treia vizionare, abia de am oprit imaginația. Nu mai spunem până unde a ajuns. 

Așadar, acum 2019 ani în urmă, împăratul Augustus a scos un decret prin care anunța că toți oamenii trebuiesc înregistrați. Strângea baze de date. Poate pentru vreo cercetare de marketing. Sau campanii de rebranding. Sau cineva a rostit din greșeală cuvântul „alegeri”. Nu știm. Și respectivul decret a fost trimis prin curier.

Creativii merg mai departe și îl aduc pe acest poștaș până acolo unde locuia Fecioara Maria. Iar după 9 luni… Deja știți ce spune Biblia.

E bun, e rău, insultă sau nu sentimentele religioase ale creștinilor rămâne să spună publicul. Noi spunem doar că e un spot publicitar altfel decât ne-am obișnuit în această perioadă. 

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Branduri

Sectiune



Branded


Related