[Ad List] Trolling suedez, cel mai scump tricou, cântecul cafelei și 12 zile cu Idris

[Ad List] Trolling suedez, cel mai scump tricou, cântecul cafelei și 12 zile cu Idris

Era nevoie de un imn adus cafelei. Și dacă a fost făcut colind, cu atât mai bine. Orice zi are nevoie de cafea și cafeaua merită un imn al ei, cântat pe toate vocile morocănoase ale celor treziți împotriva lor. Ne-a plăcut mult setul ăsta de cântări de Crăciun. Și tot de Sărbători, istoria cu 60 de ani de cine a avut un loc special printre spoturile festive. Dar nu am strâns doar Crăciun în lista noastră de Moș Niculae. Avem și tricouri prea scumpe, trolling suedez ca la expoziție, șarm bibliotecar, aventuri tehnologicești și un experiment românesc de mall.

 

Diesel, cel mai scump tricou:

 

Apple. Un spot filmat cu iPhone:

 

Publicis Groupe, Folgers Coffee:

 

Teleflora, Wonderful Agency:

 

Pandora, spot creat in-house:

 

 Swedish Public Transit Service, Forsman & Bodenfors:

 

Adel Taivas Ogilvy, Go Vilnius

 

British Library, Tom Sharp

 

Google Assistant, Hoi Polloi

 

BBC ONE, XMAS, BBC Creative

 

Publicis, Carrefour:

 

Vladimir Vaskevich, “Trip in the dark”. Voskhod:

 

Marshall Street Editors, Sky Creative, Sky Cinema. 12 Days of Idris

 

Sun Plaza:

 

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Ogilvy Group România

Ogilvy România, parte din rețeaua internațională Ogilvy, este o companie WPP, unul dintre cele mai mari grupuri de comunicare din lume (NASDAQ:WPPGY). Pe piața locală, Ogilvy creează platforme de comunicare,... vezi detalii »

Dosare editoriale

Oameni

Sectiune



Branded


Related