Era nevoie de un imn adus cafelei. Și dacă a fost făcut colind, cu atât mai bine. Orice zi are nevoie de cafea și cafeaua merită un imn al ei, cântat pe toate vocile morocănoase ale celor treziți împotriva lor. Ne-a plăcut mult setul ăsta de cântări de Crăciun. Și tot de Sărbători, istoria cu 60 de ani de cine a avut un loc special printre spoturile festive. Dar nu am strâns doar Crăciun în lista noastră de Moș Niculae. Avem și tricouri prea scumpe, trolling suedez ca la expoziție, șarm bibliotecar, aventuri tehnologicești și un experiment românesc de mall.
Diesel, cel mai scump tricou:
Apple. Un spot filmat cu iPhone:
Publicis Groupe, Folgers Coffee:
Teleflora, Wonderful Agency:
Pandora, spot creat in-house:
Swedish Public Transit Service, Forsman & Bodenfors:
Adel Taivas Ogilvy, Go Vilnius
British Library, Tom Sharp
Google Assistant, Hoi Polloi
BBC ONE, XMAS, BBC Creative
Publicis, Carrefour:
Vladimir Vaskevich, “Trip in the dark”. Voskhod:
Marshall Street Editors, Sky Creative, Sky Cinema. 12 Days of Idris
Sun Plaza: