25 de ani de Heidi. Copilăria are gust de ciocolată, curaj și aventură

25 de ani de Heidi. Copilăria are gust de ciocolată, curaj și aventură

Heidi este personajul acela din cărțile copilăriei care privește mereu viața cu zâmbet, îndrăzneală și optimism. Orice s-ar întâmpla și indiferent de obstacolele care îi apar în cale, ea găsește mereu partea luminoasă prin care să privească înainte și să îi convingă și pe ceilalți că aceasta e perspectiva cea mai bună. Când îți amintești de primele povești citite, Heidi are locul ei special, cu peisajele de munte din Elveția, cerul de un albastru imaginar, fetița cu obrajii roșii și bucuria de a trăi tot, intens, așa cum doar copiii pot să o facă.

Poveștile au un limbaj universal. Ca și ciocolata. Ele aduc bucurie tuturor, copiilor fără astâmpăr și adulților încruntați. Și la 25 de ani de la apariție, HEIDI CHOCOLAT sărbătorește așa cum știe mai bine: făcând viața mai dulce. Prin surprize, călătorii, aventuri și noutăți. 

 

Un sfert de veac dulce 

Inspirat de optimismul și îndrăzneala fetiței munților, un ciocolatier elvețian dădea numele companiei lui chiar așa: HEIDI Chocolat. Se întâmpla în 1994. Jürg Läderach, proprietarul Confiseur Läderach AG, producător elvețian de ciocolată premium și produse de cofetărie, s-a întors cu gândul în 1880, la cea mai cunoscută carte elvețiană pentru copii și a dat numele companiei inspirat de personajul ei principal. De atunci, Heidi înseamnă optimism, emoții intense, aventuri și arome surprinzătoare care să cuprindă esența copilăriei. 

25 de ani mai târziu, HEIDI Chocolat este prezentă în peste 50 de țări, pe toate cele cinci continente ale lumii, și încearcă să aducă oamenilor, indiferent de locurile și obiceiurile lor diferite, aceleași emoții universale ca povestea care a inspirat originile ciocolatei Heidi: curiozitate, bucurie, naturalețe.

Compania sărbătorește sfertul de veac printr-o serie de surprize care definesc cel mai bine spiritul Heidi. Lansarea unor arome noi, readucerea în magazine a unor produse iubite, deschiderea primului pop-up shop în centrul Capitalei și excursii în Elveția.  

 

Înapoi, la originile elvețiene

În centrul acestei sărbători, sunt originile elvețiene ale brandului. Fetița Heidi a revenit în identitatea vizuală a brandului, printr-un logo nou, iar producția din fabrica de ciocolată din Pantelimon este supervizată de compania elvețiană Schoenenberger, cu o lungă tradiție în măiestria elvețiană și expertiza deosebită în produse sustenabile pentru mediul inconjurător.

"Heidi sărbătorește 25 de ani de curiozitate și măiestrie. Am considerat acest moment ca fiind oportun pentru a ne studia evoluția de-a lungul existenței noastre. Am plecat de la o fabrică mică, unde toate rețetele se făceau manual și am ajuns la o cifra de afaceri de 22 de milioane de euro și exporturi pe 5 continente.

Ne-am păstrat măiestria prin alunele caramelizate manual și stratul unic de Florentiner, învățând să ne adaptăm la scară industrială pentru a duce mai departe manufactura de origine elvețiană către cât mai mulți consumatori, povestește Ioana Marica (Brand Manager HEIDI Chocolat).

Pentru a celebra moștenirea elvețiană, HEIDI Chocolat oferă consumatorilor șansa de a câștiga 3 călătorii în Elveția pentru 2 persoane, în valoare de 5000 de euro, cu cel mai spectaculos tren panoramic din lume. Participarea în campanie se face pe site-ul dedicat heidi25.com, prin înscrierea codului prezent în ambalajele HEIDI marcate cu simbolul aniversar “25 de ani”. 

 

Arome noi, gusturi iubite

Orice sărbătoare celebrează trecutul cu gândul spre viitor. HEIDI Chocolat sărbătorește 25 de ani atât prin aromele trecutului, cât și prin trendurile viitorului.

Mereu aproape de așteptările și dorințele oamenilor, compania a lansat produse noi, care se bazează pe ingrediente naturale și au un conținut redus de zahăr. Tabletele Dark 75 cu Superfructe (rodii, coacăze și mure) au un conținut ridicat de fier, magneziu și potasiu. Tableta Dark cu 95% cacao are un conținut ridicat de unt de cacao, ceea ce o face extrem de cremoasă, fiind o opțiune excelentă pentru persoanele preocupate de sport și de nutriție.

HEIDI a relansat și cele mai iubite produse ale anilor 2000: Heidi Cappuccino, Heidi Amaretto, Heidi Dark Orange - un tribut oferit angajaților dedicați Heidi, dar și consumatorilor loiali ai brandului.

"Heidi Cappuccino este un produs relansat la cererea publicului. Este printre primele tablete lansate, cu un gust ce a rămas în sufletul nostru până acum. Este o ciocolată pe care am iubit-o de la prima bucățică și am găsit un aliat bun în directorul nostru de vânzări pentru relansarea de anul acesta.", completează Ioana Marica.

 

Artizanii ciocolatei

Și, cel mai important, se știe, cea mai bună ciocolată are suflet. Ca semn de apreciere față de oamenii din spatele HEIDI Chocolat, compania a lansat și proiectul PEOPLE OF HEIDI, desfășurat în social media cu sprijinul agenției de digital Spoon. Prin campania PEOPLE OF HEIDI, angajații companiei sunt prezentați consumatorilor pe toate canalele sociale ale companiei, printr-o serie de interviuri și portrete, menite să scoată în evidență valorile brandului.

Este un moment bun să ne aducem la înaintare și angajații, pe care îi sărbătorim printr-un proiect foarte frumos, People of Heidi", spune Ioana Marica (Brand Manager HEIDI Chocolat).

 

Primul pop-shop Heidi 

Cei care vor să se bucure de arome noi și gusturi fine au acum un loc la fel special de răsfăț: prima ciocolaterie Heidi din București, HEIDI Chocolaterie. Aici, connaisseurii pot testa produse diferite față de cele cu care compania este prezentă pe piață: produse fresh realizate manual de ciocolatierii HEIDI (trufe, praline, maxi-tablete spectaculoase și o varietate de cadouri disponibile pentru toate ocaziile). O apariție specială este cea a gamelor de tablete si praline BIO din ciocolată elvețiană Heidi Mountain Pleasure și Heidi Swiss Heritage.

Deschiderea magazinului a venit ca răspuns la nevoia consumatorilor de a descoperi locuri unice în București și de a avea experiențe gourmet. Lansarea a avut loc în octombrie, iar acest pop-shop va funcționa în perioada octombrie 2019 – aprilie 2010 în spațiul gelateriei Moritz Eis, pe strada Episcopiei numărul 6.

"Sunt foarte încântat să anunț că HEIDI Chocolat are o nouă casă în București. Primul pop-up shop HEIDI este noul loc în care poți experimenta ceea ce reprezintă probabil cele mai bune compoziții realizate cu ciocolată, din București. Sunt perfecte pentru a fi oferite cadou, perfecte ca să te răsfeți.

Sunt recunoscător partenerului nostru Moritz Eis pentru cooperare și pentru că ne-a ajutat să le oferim oamenilor un spațiu în care să găsească ciocolată și înghețată hand-made, în același loc. Prin toate acțiunile noastre ducem mai departe spiritul antreprenorial, cu ambiția de a construi din HEIDI Chocolat un jucător global în industria ciocolatei premium, dorind să inspirăm în fiecare moment oamenii să exploreze the chocolate side of life.", declară Peter Müeller (General Manager HEIDI Chocolat).

Magazinul reprezintă rezultatul angajamentului HEIDI Chocolat pentru inovație, fiind urmarea firească a atenției speciale acordată de experții companiei procesului de inovație și vine în contextul aniversării a 25 de ani de HEIDI Chocolate.

 

Echipele implicate in campanie:

HEIDI Chocolat: 

  • Ionuț Bărăgan – Marketing Manager
  • Andreea Beekman - Customer Experience & Trade Marketing Manager
  • Ioana Marica - Brand Manager
  • Adina Lazar - Junior Brand Manager

 

Spoon Digital: 

  • Miruna Marcu - Senior Digital Copywriter
  • Luiza Barbu - Art Director
  • Manuela Florea - Senior Digital Planner
  • Anca Ciuluvică - Junior Digital Planner
  • Alexandra Zămosteanu - Influencer Marketing Specialist
  • Roxana Bucur - Account Director  

 

FCB Bucharest:

  • Cornel Gologan - Creative Director
  • Tiberiu Papa – Senior Art Director
  • Francisc Zinz – Senior Art Director
  • Dragoș Raicu - Senior Copywriter
  • Costin Zisu – Junior Copywriter
  • Sorin Fotache – 3D Graphic Designer
  • Vlad Crișu – DTP
  • Sonia Panait - Business Development Director
  • Adelina Marițiu - Strategic Planner
  • Simina Lambrino - Client Service Director
  • Gabriela Suciu – Account Director
  • Anca Duță – Senior Account Manager
  • Silviu Clinciu – Senior Account Executive
  • Diana Silion – Junior Account Executive
  • Gabriela Pricob – Production Manager 
  • Ionuț Stan - Senior Production Executive  

În fiecare secundă, un produs HEIDI ajunge la un consumator. HEIDI Chocolat este lider în segmentul de tablete de ciocolată premium în România, fiind prezentă pe toate cele șapte continente, în peste 50 de țări, cu un puternic focus pe Europa (Austria, Germania, Ungaria, Serbia, Polonia, Lituania), dar și în Israel, Canada, China și Chile. Are 4 unități de producție în lume (Viena, Munchen, București, Lucerne), cea din România generând o cifră de afaceri de 22 milioane de euro.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info

Spoon Media

Spoon a inceput in 2003 ca o agentie de strategie de media dar a evoluat diversificandu-si serviciile catre o agentie de comunicare digitala si media. Obiectivul Spoon este sa combine experienta de analisti de date... vezi detalii »

FCB Bucharest

Cu o istorie si o experienta de peste 140 de ani in domeniul comunicarii, reteaua globala FCB include 150 de agentii in 90 de tari, avand peste 8.000 de angajati si este parte a Interpublic Group of Companies. In... vezi detalii »

Branduri

Sectiune



Branded


Related