Ionut Vlad și robotul Tokinomo: Toata lumea crede ca suntem din Japonia

Ionut Vlad și robotul Tokinomo: Toata lumea crede ca suntem din Japonia

Imagineaza-ti ca te plimbi printre rafturile unui supermarket, si la un moment dat, un produs iti face cu ochiul. Mai exact, printr-o combinatie de senzori de miscare, sunet si lumina, robotelul creat de Tokinomo scoate produsul in fata si reduce la minim sansele de a nu fi observat. Solutia de in-store marketing a start-up-ului romanesc Tokinomo a castigat anul trecut marele premiu pentru inovație la târgul Retail Business Technology Expo din Londra.

Ionut Vlad, membru fondator si CEO Tokinomo, are 10 ani de experienta in advertising, fiind Senior Art Director la Saatchi&Saatchi Frankfurt si Head of Art P&G Europe. A intrat asadar in antreprenoriat, renuntand la joburi bine platite, in numele unei idei. Insa ideea nu a fost suficienta. A fost nevoie ca el si echipa lui sa se pozitioneze corect in relatia complicata dintre branduri, retaileri si agentiile de implementare.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


FCB Bucharest

Cu o istorie si o experienta de peste 140 de ani in domeniul comunicarii, reteaua globala FCB include 150 de agentii in 90 de tari, avand peste 8.000 de angajati si este parte a Interpublic Group of Companies. In... vezi detalii »

Sectiune



Branded


Related