Pentru a zecea oară în ultimii nouă ani, redacția Biz s-a mutat pentru o săptămână într-o altă țară a lumii, ca să ia pulsul afacerilor și să vorbească la fața locului cu oamenii care contează despre business, branduri, societate, cultură.
Coreea de Sud este destinația celei de-a zecea ediții a proiectului Biz World, o ediție specială a revistei Biz realizată în totalitate în afara granițelor țării. Până acum, echipa Biz a fost în nouă țări, de pe trei continente – Belgia, Marea Britanie, SUA, Germania, Singapore, Austria, Franța, Japonia, Israel.
În perioada 24-29 noiembrie, jurnaliștii Biz se află la Seul, pentru interviuri, întâlniri și ședințe foto cu manageri de top din companii precum Samsung, Hyundai, Korea Telecom, Kia, dar și cu românii expați care conduc businessuri importante în statul asiatic.
Tehnologia joacă un rol vital în ascensiunea economiei coreene la nivel global, iar echipa Biz va vizita locul unde se nasc cele mai noi inovații ale gigantului Samsung, campusul companiei din Suwon, unde se dezvoltă cele mai noi generații de smartphone și dispozitive electronice inovatoare.
Pentru că ecosistemul startup-urilor este esențial pentru dezvoltare, statul coreean contribuie la stimularea acestuia prin proiecte cum este K-Startup Grand Challenge (KSGC), program în care este inclus și un startup românesc – TPS Engage. Vicepreședintele KSGC, Kim Tae-yeal, va vorbi cu jurnaliștii Biz despre strategia statului coreean de stimulare a culturii startup-urilor. Cei mai buni jucători de e-sports sunt superstaruri în Coreea, iar Biz va afla de la vicepreședintele Federației de e-sports din această țară motivele pentru care jocurile video sunt atât de populare aici.
Numărul special Biz Coreea va explora nu doar impactul global al Coreei de Sud asupra economiei mondiale, ci și influențele sale asupra economiei României si va lista principalele tendinte economice si din tehnologie anuntate pentru anul urmator.
Biz World este un proiect unic marca Biz, premiat cu Red Dot Design Award, cea mai importantă distincție de design din lume, pentru coperta Biz Singapore realizată de Brandient. A fost primul premiu Red Dot obținut de România.
Proiectul redescoperă în fiecare an lumea internațională de business la ea acasă și aduce în prim plan romanilor povești relevante de pe toate meridianele globului și oameni care schimbă prin ideile si afacerile lor lumea.