- Leo Burnett Bucharest devine Agenția anului la Internetics 2019, și câștigă alte 10 trofee
- Agenția a fost premiată în 7 categorii pentru campaniile The Banknote Concert – dezvoltată pentru Samsung România, Storytime – Telekom România și Life Without Irritations pentru P&G
- În plus, Leo Burnett Bucharest a primit GRAND PRIX pentru INTERACTIVE CAMPAIGNS și SPECIAL AWARD pentru BEST USE OF TECHNOLOGY pentru campania The Banknote Concert
- Samsung România a fost desemnat Digital Client of The Year
Campaniile Leo Burnett Bucharest - The Banknote Concert - pentru Samsung România, Storytime – pentru Telekom România și Life Without Irritations - creată pentru P&G- au primit 11 premii în cadrul Galei Internetics 2019, inclusiv Digital Client of the Year – Samsung România și Agenția Anului.
The Banknote Concert a fost premiată cu:
- GOLD la Mobile Campaigns
- GOLD la Digital Brand Experience
- GOLD la Digital Component: Durables
- GRAND PRIX INTERACTIVE CAMPAIGNS pentru DIGITAL COMPONENT OF AN INTEGRATED CAMPAIGN
- SPECIAL AWARD - BEST USE OF TECHNOLOGY
Storytime a primit:
- GOLD la Mobile Apps
- GOLD pentru Full Digital Campaign: Services
- SILVER pentru Best App Design
- Nominalizare pentru Digital Brand Experience
Iar Life Without Irritations a primit trofeul SILVER în categoria Digital Component: FMCG – Non food.
În cadrul galei de anul acesta, Leo Burnett Bucharest a mai primit o nominalizare în categoria Full Digital Campaign: Services pentru campania Burnout Hotline creată pentru Telekom.
“În ultimii 2 ani, investițiile agenției s-au concentrat înspre creșterea capabilităților de digital și susținerea excelenței în strategie. Ne bucură faptul că efortul acesta este recunoscut în industrie prin câștigarea titlului de agenția anului: acum la Internetics și în prima parte a anului, la Effie.
Acest lucru nu se întâmpla fără echipa de rockstars pe care o are Leo acum și fără cei mai buni și determinați clienți din piață. Le mulțumim pentru încredere, împreună reușim cele mai eficiente și spectaculoase parteneriate din industrie”, a declarat Diana Alexa (Managing Director Leo Burnett România).
The Banknote Concert:
StoryTime:
Life without irritations:
Management Team
Diana Alexa – Managing Director
Victor Stroe - Associate Director & Head of Planning
Creative Leadership
Adriana Pașcan - Creative Director; Vasilije Corluka - Executive Creative Director; Ali Bati – Executive Creative Director; Jorg Riommi – Chief Creative Officer Central & Eastern Europe
Andrei Nica – Group Creative Director; Andreas Aron – Group Creative Director; Bogdan Vintilă – Group Creative Director
Strategic Leadership
Corina Bratu – Sr Strategic Planner; Maria Sarivan – Sr Strategic Planner
Account Management
Adina Redeș – Business Unit Director; Mihai Lucanu – Business Unit Director; Andreia Anghel – Business Unit Director
Maria Ilea; Laura Moisa; Mirabela Manea; Monica Iosif; Vera Cociș
Creative Teams
Silvana Frînculescu; Miruna Potop; Andreea Mantescu; Cătălin Grigore; Codrin Neagu; Cătălina Ungureanu; Irina Szellelki; Dan Frînculescu; Agi Adrian Ioța; Cătălin Pădurețu
Production
Sorin Deleanu; Alex Zlavog
Partners
Saga Film Production; Chainsaw Europe; Playtime Post; Adonis Software; One Night Gallery; Studio FX International; Studioset; Frames