Cum poți să vinzi Crăciunul în fiecare an?, am întrebat noi și creativii români au răspuns cu voce de Grinch: Mrrrrrr. Despre experiențele lor cu luminițele și leru-i ler veți mai afla și săptămâna următoare. Până atunci, răspundem noi cu exemple de la alții. Păi se pot face multe. Indiferent că vinzi pizza sau mașini. Chiar și în România există, uneori, ieșiri din norma festivă. În fine, după cum puteți vedea mai jos, indiferent că faci animații sensibile sau postmoderne, te joci puțin cu manierismele universale ale locuitorilor acestei planete, Crăciunul poate fi vândut încă cu multă creativitate. Și nu doar Crăciunul. Mai există și alte subiecte de conversație în publicitate:
Meth. We’re on it. Campanie derulată de autoritățile din SUA și reacțiile ei adverse
Leo Burnett, McDonalds
TBWA\Paris, Burns and Smiles
KFC, Mother London
Serviceplan, Penny
BBC Creative
Tesco, BBH London
Maytag
Mercedes-Benz, Glow
Orange, Publicis Conseil
Host/Havas, Stockland
Etsy, Bindery
Saatchi & Saatchi , ‘Fake Views’. Spot de încurajare a votului
Committee Against Torture, Russian Yoga School, Zebra Hero
The Community, PETA, carte pentru copii
Gillette, Proximity
Ryan Reynolds și o reclamă cu de toate făcută de ADAM&EVEDDB. Samsung, Netflix & Aviation Gin
Spotify, Mariah Carey
Ruavieja, Leo Burnett Madrid
Stella Artois