La șapte ani de la lansare, Tudor Communication dă startul campaniei #respectjurnaliștii. Agenția de PR își dorește astfel să tragă un semnal de alarmă asupra problemelor cu care se confruntă presa prin lipsa de timp și de investiții în redacții, abuzurile manageriale, încrederea tot mai scăzută a societății în profesia de jurnalist, atacurile politice și fragila solidaritate de breaslă, precum și lipsa asociaţiilor care să lupte pentru drepturile profesioniștilor.
Un prim pas este lansarea comunității 2Value Reporters, prin care jurnaliștii sunt valorizați, sprijiniți în dezvoltarea profesională și în care primesc susținere pentru respectarea breslei.
În ultimii 10 ani am asistat la nenumărate atacuri asupra presei, atât din partea politicului, cât și a cetățenilor. Am văzut cum redacțiile au fost subdimensionate, instituții de media s-au închis, iar trendul oamenilor care nu mai consumă presă este într-o alarmantă creștere. Fără o presă etică, nu va mai exista nimeni care să demaște abuzuri și să semnaleze derapaje dintr-o societate democratică. Pentru că în agenție suntem la bază jurnaliști cu experiență, ne propunem să dăm tonul unei schimbări, a conchis Mihaela Tudor (CEO Tudor Communication).
tuvaluereporters.com s-a lansat aseară alături de reprezentanți ai presei din toate mediile, care susțin jurnalismul să-și recâștige locul în societate.
Dezbaterile au fost urmate de o degustare de vin ghidata de Mirela Mateescu, degustător de vinuri, supranumită și #profadevin, care a delectat publicul cu elemente de cultură oenologică.