Pentru majoritatea brandurilor, Black Friday e o zi sau o perioadă în care pot miza pe impulse buying. Când vine vorba de un brand de piatră naturală, decizia de cumpărare este un proces mult mai complex decât cel prin care te hotărăști să-ți cumperi o pereche de pantofi sau chiar și un smartphone. Trebuie să ai în minte un plan de design interior, să știi ce tip de piatră îți trebuie, în funcție de spațiul tău și să știi de ce cantități ai nevoie.
Așa că, am împărțit targetul în două: cei care plănuiesc în mod activ să renoveze sau să construiască o casă și care au deja un plan bine stabilit, dar și cei care au cochetat vreodată cu acest gând, însă nu sunt 100% hotărâți.
Plecând de la acest insight, am dezvoltat o campanie prin care comunicăm faptul că, atunci când vine Black Friday la PIATRAONLINE, trebuie să te pregătești pe repede-nainte, dacă vrei să profiți de reduceri. Nu e suficient să aștepți startul promoției, trebuie să știi deja ce îți dorești. Adică, să te pui rapid la curent cu ultimele trenduri în materie de design interior, să lucrezi la moodboarduri oricând ai o clipă liberă, să petreci nopțile pe Pinterest. Ah, și să fii sigur că nu ratezi startul reducerilor, lăsându-ți adresa de e-mail pe piatraonline.ro/blackfriday.
Am lucrat aproape de echipa PIATRAONLINE every step of the way și ni s-a oferit încrederea să ambalăm campania într-o formă light, funny și fresh. Conceptul s-a centrat în jurul ideii de maraton de inspirație, atât din punct de vedere al perioadei pre-Black Friday în care trebuie să te pregătești, cât și din punct de vedere al campaniei promoționale care ține doar 24 de ore. Am tratat ideea de antrenament ad litteram și am pus-o în scenă cu ajutorul influencerilor. Adică, am gândit o serie de situații în care "pregătirea" abilităților de designer interior poate semăna cu un antrenament fizic, care să ilustreze cu umor mesajul campaniei, "Antrenează designerul din tine!".
Am ales să lucrăm cu Ana Morodan și Cosmin Tudoran, în primul rând, pentru că sunt creatori de content foarte bun, atât separat, cât și împreună și, în al doilea rând, pentru că știam că pot interpreta cu umor aceste roluri.
"Contesa Morodan este un shopper de performanță, iar contrastul dintre look-ul ei aristocratic și ideea de antrenament sportiv a produs exact efectul pe care ni l-am dorit. Iar Tudoran a reușit să îmbine simțul umorului și naturalețea cu care improvizează cu pasiunile lui rafinate."
Sabina Stănciucu (Group Creative Director Marks)
Pentru că PIATRAONLINE este și un educator al pieței care promovează serviciile de specialitate ale designerilor și arhitecților, campania de Black Friday nu este doar despre reduceri (deși discounturile de până la 75% sunt greu de ignorat), ci, mai degrabă, despre proiecte reușite. Dincolo de prețurile bune care îți permit să-ți începi proiectul, de Black Friday, PIATRAONLINE oferă și consultanță, prin intermediul designerilor de interior și arhitecților asociați. Subliniem încă o dată importanța unui plan bine gândit înaintea începerii unui proiect.
"Pentru noi, Black Friday nu a fost niciodată doar o campanie promoțională, ci și o nouă oportunitate de a familiariza publicul cu beneficiile, valoarea estetică a pietrei naturale, dar și cu importanța designului interior în viața noastră. Ca lider în industrie, ne-am asumat de la început și rolul de educator. Și reușim să punem piatra naturală într-o nouă lumină, adică să schimbăm percepții, cu ajutorul campaniilor neconvenționale pe care le derulăm. În ziua de Black Friday clienții noștri beneficiază gratuit de consultanță. Se pot programa online, pe site. Atât de simplu. Vin în showroom și au la dispoziție consultanți, designeri și arhitecți care le oferă tot suportul. În plus, este prima oară când deschidem showroomul timp de 24 de ore, de la 00:00 la 00:00, deci chiar putem să vorbim de un maraton și pentru noi ca echipă și pentru client pentru că poate să vină la noi oricând, la orice oră, pe parcursul întregii zile."
Mariana Brădescu (Managing Partner PIATRAONLINE)
Echipele participante:
Echipa Marks:
Mia Munteanu, Client Service Director
Irina Costea, Social Media Manager
Sabina Stănciucu, Group Creative Director
Dan Hagiu, Creative Director
Maria Ștefăniță, Senior Art Director
Irina Radu, Copywriter
Anca Mihalache, Art Director
Cătălin Manolache, Digital Project Manager
Ana-Maria Preduț, Account Manager
Casa de productie: Alex Don Films
Alexandru Don, Regizor
Echipa PIATRAONLINE:
Ioana Albu, Graphic Designer
Ionuț Herăscu, Video Editor
Florin Ștefănescu, Cameraman
Andreea Stănescu-Milea, Content Writer
Alex Darie, Content Writer
Florin Ghiță, Content Writer
Vlad Constantinescu, Fotograf
Irina Parfichi, Project Manager
Mariana Constantinescu-Brădescu, Managing Partners
Sergiu Constantinescu-Brădescu, Managing Partners