Cand o canapea verde iese dintr-un perete, se rastoarna si se transforma in partie de schi, apoi o mana cat usa stinge lumina dintr-un pension de fete in miniatura si un Mos Craciun supradimensionat sta cu nasul in telefon, inseamna ca o agentie de publicitate s-a gandit sa-l intrebe pe Michel Gondry ce face de sarbatori. Avioane de hartie.
Goodby Silverstein & Partners si-a imaginat ce alte lucruri poti sa faci din si cu hartie, si le-a pus intr-un manifest pentru abandonarea ecranelor de sarbatori. Asta pentru ca HP a aflat ca in aceasta perioada, familiile petrec aproximativ 250 de ore de screen time.
Spotul regizat de francez e o reinterpretare a colindului 12 Days of Christmas prin ochii unei copile care traieste intr-o lume supranaturala, obsedata de device-urile mobile. Solutia este ”printarea sarbatorilor.”
HP a creat in acelasi timp continut printabil care sa acopere 250 de ore, anume comic-books, carti colorate, holiday bingo, continut de la Disney, retete de mancare de la AllRecipes.com si avioane de hartie, facute cum spuneam, chiar de Gondry.
Si pentru ca sunt sarbatorile, avem cadou un making-of: