Ce se ascunde de partea cealalata? Dintr-o astfel de curiozitate a aparut in acte oficiale agentia Pattern Studio. Cand Simona Hancu, astazi General Manager de butic creativ, a facut pasul de la client catre tabara cealalta, unde vedea ca e rost de creativitate si ceva mai mult input personal. A inceput fara un portofoliu de clienti si fara o echipa pe care sa o numeasca agentie, dar a gasit o nisa in care toate acestea, plus satisfactia de a face ceva al sau, erau posibile. Au intrat pe piata din US, unde au lucrat pentru clienti precum Samsung, Artivism sau Bitlikes, iar, in paralel, au inceput sa vina proiecte si din partea unor clienti locali. Cu un portofoliu gros de scos in lume astazi, crezul lor ramane cel de la inceput: Pattern nu e si nu isi propune sa fie despre volum, ci despre valoarea adaugata unui proiect, business sau echipe.
[Buticuri Creative] Simona Hancu: Conteaza marimea cat sa stii tu unde vrei sa joci
Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative: