Geoffrey Hantson: A devenit un act de rebeliune să fii fericit

Geoffrey Hantson: A devenit un act de rebeliune să fii fericit

Geoffrey Hantson crede în fericire. Chiar și în 2019 când lucrurile au cam luat-o razna și nu prea vezi fericirea în conversațiile de pe Facebook sau pe fața oamenilor care merg pe stradă. Chiar și așa. Sau cu atât mai mult e nevoie de ea, spune Geoffrey, care este Chief Creative Officer la Happiness, parte din rețeaua FCB. Happiness nu este doar numele agenției, ci și motorul ei de funcționare, a explicat în prezentarea sa de la Creativity 4 Better, conferința IAA care a avut loc luna trecută la București. 

Geoffrey are 38 de lei la Cannes, din care 14 sunt de aur. Iar campaniile realizate de agenția lui arată că fericirea poate da naștere unor campanii serioase, care schimbă perspectiva și te fac să plângi. Despre responsabilitate, rost, fericire, școală, copii, viață și poezie am vorbit cu Geoffrey într-o pauză scurtă a conferinței.  

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


FCB Bucharest

Cu o istorie si o experienta de peste 140 de ani in domeniul comunicarii, reteaua globala FCB include 150 de agentii in 90 de tari, avand peste 8.000 de angajati si este parte a Interpublic Group of Companies. In... vezi detalii »

Sectiune



Branded


Related