Wave Division la aproape 20 de ani de advertising

Wave Division la aproape 20 de ani de advertising

Anul 2019 a adus cu sine o perioada mai tulbure in piata de BTL, prin schimbari legislative care au dus la o crestere a taxelelor si o mai mare birocratizare pentru toate agentiile de publicitate care ofera inclusiv servicii de consultanta in magazine.

Aceste masuri au afectat direct bugetele de marketing si trade marketing si au determinat ca o parte dintre proiectele de marketing in-store sa fie amanate sau chiar anulate, ceea ce a dus la o stagnare sau chiar un declin in categoria serviciilor de comunicare in-store si a pus sub semnul intrebarii evolutia anului 2019, din punctul de vedere al actiunilor pe care brandurile urmau sa le faca pentru “engagementul” consumatorilor.

 

Provocare sau oportunitate?

Pentru noi, la Wave Division, apropiindu-ne de 20 de ani de acitivitate, este deja obisnuit sa fim profesionisti intr-un mediu aflat mereu in schimbare, si, astfel, sa privim orice schimbare ca pe o provocare, dar si ca pe o oportunitate.

Bazandu-se pe o echipa experimentata si flexibila, am reusit, impreuna cu clientii si partenerii nostri, sa aducem rezultatele dorite, prin diversificarea serviciilor si prin profesionalizarea echipelor, atat in zona de implementare, cat si in partea de strategie si digital.

"Orice schimbare in exterior este un test pentru strategia oricarei companii.", a declarat Al Kamara (CEO Wave Division).
"Am actionat ca o echipa unita, avand atitudinea potrivita si pozitiva - fie ca vorbim de management, de echipa de client service sau de colegii nostri din teren. Am muncit mai mult, ne-am straduit sa ne pastram buna pozitie si reputatie pe care am castigat-o in ultimii aproape 20 de ani in piata agentiilor de BTL. Am fructificat un avantaj pe care il avem ca agentie - faptul ca am dezvoltat intern un portofoliu mult mai variat de servicii pe care le oferim clientilor. Asa ca am continuat sa gandim si sa implementam campanii de comunicare integrate, ce creaza interactiune cu consumatorul, in cat mai multe medii in care este prezent. Astfel, am livrat clientilor nostri proiecte complexe, desfasurate pe intreg teritoriul tarii, ce au adus rezultate foarte bune".

 

Ce ne aduce acest final de an?

"Privim cu optimism catre sfarsitul acestui an.", ne spune in continuare Al Kamara.
"Ne asteapta doua luni intense, suntem preocupati de buna implementare a numeroaselor proiecte de final de an ale clientilor nostri, dar si de dezvoltarea noilor servicii pe care le pregatim pentru 2020.

Ne asteptam, ca in fiecare an, ca magazinele sa fie aglomerate, cu un nivel ridicat al cumpara-turilor, cu consumatori ce umplu cosurile de produse si de o avalansa de campanii promotionale pentru produsele de sarbatori si nu numai. In aceste perioade de activitate intensa in-store, e nevoie mai mult ca oricand de campanii nu de BTL sau de ATL, ci integrate, ce construiesc engagement in diferite momente si ipostaze din zi, de la cititul news feedului de dimineata si instastory de la miezul zilei, la repriza de cumparaturi de seara, langa casa, sau alergatura dupa cadouri de la sfarsitul de saptamana. Asa putem sa ii captam nu doar privirea consumatorului, ci si atentia si loialitatea. Ca sa putem avea de fiecare data campanii care se termina cu bine si cu foarte bine”.

 

Agentia Wave Division este una dintre primele agentii de BTL aparute in Romania. A luat fiinta acum aproape 20 de ani, ca o agentie de evenimente dedicate liceelor si facultatilor si a evoluat constant, an de an. Activand intr-o piata dinamica, Wave Division s-a dezvoltat continuu, completand portofoliul agentiei cu noi servicii si competente.

In prezent, agentia ofera clientilor sai platforme complexe de comunicare integrata 360, avand expertiza in-house in domeniul campaniilor integrate, online si offline, desfasurate la nivelul intregii tari. Adaugam valoare prin ceea ce facem pe tot parcursul campaniilor clientilor nostri, de la conceperea strategiei de comunicare si dezvoltarea creatiei, pana la productia si logistica materialelor si implementarea proiectelor, indiferent de locatie.

Portofoliul de clienti ai Wave Division din acest an: JTI, Unilever, Algida, Nespresso, PPD, URBB, Huggies, Kotex, Bella, Pannini, Rompetrol – Hei, Park Lake, dar si branduri de succes locale, precum Farmec, Gerovital, Turbomecanica, Regina Maria sau Artesana.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Oameni

Pozitii

Sectiune



Branded


Related