Indicatorii rutieri pentru Moșul din Australia

Indicatorii rutieri pentru Moșul din Australia

Mandarine în casă? Sunt. Miros de scorțișoară în bucătăria mamei? Este. Muzică de Crăciun prin marketuri? Încă nu, dar brazii și decorațiunile-s pe loc. Nici trenul de la Coca Cola și Moșul de la Jacobs nu rulează la TV… Oh, the weather outside is frightful, but the fire is so delightful - oare cum o fi arătat acum băiatul din reclamă?!

Așadar, l-ați văzut pe Kevin crescând și promovând șosete, ați ascultat un cântec de suflet care iar e „la modă”, într-o reclamă de la Visa, și numaidecât ați dat și voi din cap pe ritmuri de rap din ultimul spot de la IKEA. Toate astea într-un stil mai puțin așteptat de Crăciun. Dar, dragi oameni buni, e timpul și pentru clasicul „awww” de la sfârșit de publicitate care aduce spiritul Crăciunului chiar și acolo unde s-ar părea că nu mai e loc de dumnealui: în Australia!

Campania de Crăciun a lui Clemenger BBDO Melbourne pentru Myer a fost lansată cu un spotuleț ce răspunde la întrebarea: „Cum o să te găsească Moșul, dacă nu vei fi de Crăciun acasă”?

Cu sărbătorile pe voi!

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Sectiune



Branded


Related