Mandarine în casă? Sunt. Miros de scorțișoară în bucătăria mamei? Este. Muzică de Crăciun prin marketuri? Încă nu, dar brazii și decorațiunile-s pe loc. Nici trenul de la Coca Cola și Moșul de la Jacobs nu rulează la TV… Oh, the weather outside is frightful, but the fire is so delightful - oare cum o fi arătat acum băiatul din reclamă?!
Așadar, l-ați văzut pe Kevin crescând și promovând șosete, ați ascultat un cântec de suflet care iar e „la modă”, într-o reclamă de la Visa, și numaidecât ați dat și voi din cap pe ritmuri de rap din ultimul spot de la IKEA. Toate astea într-un stil mai puțin așteptat de Crăciun. Dar, dragi oameni buni, e timpul și pentru clasicul „awww” de la sfârșit de publicitate care aduce spiritul Crăciunului chiar și acolo unde s-ar părea că nu mai e loc de dumnealui: în Australia!
Campania de Crăciun a lui Clemenger BBDO Melbourne pentru Myer a fost lansată cu un spotuleț ce răspunde la întrebarea: „Cum o să te găsească Moșul, dacă nu vei fi de Crăciun acasă”?
Cu sărbătorile pe voi!