Fara sentimentalisme de Craciun

Fara sentimentalisme de Craciun

Cand tot ce ai e praful de pe tine si mileul de sub tine, inseamna ca duci o viata de bibelou. Si singura ta sansa e sa prinzi viata adevarata, in imaginatia unor creativi de la Mother London, care se gandesc sa vina cu o abordare fara sentimentalisme pentru prima reclama de Craciun a brandului Ikea.

Asa ca, mic kitch ornamental ce esti, te pui pe haterit si dai din cap, in ritm de rap. Si dai din casa tot ce nu-ti convine, acum cat ai timp, pana nu vine the internet of things peste tine si constiinta casei se exprima prin frigider si microunde, ca sa iti induca home shame inainte de venirea musafirilor, cu ocazia cinei de Craciun.

Insightul este valoros, pentru ca este universal, crapatura din perete ne face pe toti sa auzim voci (bine, in cazul nostru ar fi vorbit pestele, Venus fara maini si printesa din trasura), dar ne-am fi asteptat de la Ikea sa ne emotioneze de Craciun.

Vocea bibelourilor a fost asigurata de artistul Grime britanic, D Double E.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Companii

Branduri

Sectiune



Branded


Related