Marea Plictiseală. Sau cum a decurs campania prezidențială, potrivit Facebook

Marea Plictiseală. Sau cum a decurs campania prezidențială, potrivit Facebook

În sfârșit, iată, au venit și vremurile mult invocate, acelea în care să ne plictisim în politica românească. Și chiar așa a fost în campania aceasta: oamenii s-au plictisit atât de tare încât cea mai entuziasmantă chestie a fost dezbaterea de ieri seară. O dezbatere organizată de un radio, Europa Fm, care s-a văzut în online și la care au participat 3 candidați și au lipsit majoritatea. Sau, cum ar spune Moise Guran, care a dat citatul săptămânii:

 „În țările cu apă caldă permanentă se fac dezbateri înainte de primul tur.” 

În fine, duminica aceasta, pe 10 noiembrie, votăm președintele țării pentru următorii 5 ani. În cinstea votului, facem și noi un rezumat al campaniei, așa cum s-a văzut el pe Facebook în ultimele zile.

Până și încurajarea la vot a fost atât de anemică tura asta, încât pe Facebook s-a reciclat campania de la europarlamentare, cu Andreea Esca & co. Au fost, în schimb, două campanii importante pentru observatori la vot: votnutroc și FiecareVot.

Și un îndemn de vot de la profesorul Marcel Bartic:

 

Ei, dar altfel...

 

 

 

O dezbatere cum nu am avut:

 

E, da, nu am avut dezbatere. Dar am avut pisici:

 Și autografe:

Și jocuri

 

Am avut și o recategorisire a răului:

 

 

Indiferent de răul pe care îl votați și lipsa chefului din jurul lui, noi continuăm să spunem ca de fiecare dată: Hai cu votul! Orice democrație are nevoie de el. 

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Branduri

Campanii

Subiecte

Sectiune

Dictionar



Branded


Related