Pana unde poate merge-un tata pentru a-si vedea fiica fericita

Pana unde poate merge-un tata pentru a-si vedea fiica fericita

Iti amintesti de acele momente din copilarie in care credeai ca totul vine de-a gata, ca si cum niste spiridusi invizibili ar lucra toata noaptea pentru ca a doua zi perechea de pantofi sa fie gata, ca prin farmec? Intre timp, ai crescut si ti-ai dat seama ca spiridusii, Mos Craciun si Zana Maseluta sunt, de fapt, parintii tai. Campania festiva Bouygues Telecom facuta de BETC chiar acolo merge, la centrul sensibil al parintilor: dragostea pentru copii nu are limita. Si daca e nevoie sa faci magie pentru asta, fie.

Spotul este despre eforturile unui tata de-a dovedi fiicei sale ca Mos-Craciun exista. Este despre lupta de a mentine miracolele in viata copiilor nostri, despre eforturile nevazute pe care parintii le depun, zi de zi, pentru ca celor mici sa nu le lipseasca nimic. 

Anul trecut, compania Bouygues a iesit pe piata cu un spot in care un fiu devine tot mai stingherit de miscarile de dans ale tatalui pe masura ce crestea, ajungand sa le aprecieze abia cand, la randul sau, are propriul copil.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Companii

Sectiune

Dictionar



Branded


Related