Grayling a fost desemnată “Cea mai bună agenţie de Public Affairs a anului” la nivel global (Global Public Affairs Agency) în cadrul prestigioasei gale Global SABRE Awards 2019, desfăşurată la Washington şi găzduită de Holmes Report.
Reţeaua internaţională, cu birouri în 60 de ţări din întreaga lume, a fost premiată pentru excelenţa serviciilor oferite în domeniul relaţiilor guvernamentale, pentru dezvoltarea activităţilor de Public Affairs mai cu seamă în Europa şi pentru construirea de parteneriate strategice la nivel global.
"Suntem onoraţi şi mândri că am primit acest prestigios trofeu, performanţă pe care o datorăm consultanţilor noștri excepţionali şi, în egală măsură, clienţilor noștri. Este o recunoaştere a calităţii muncii noastre şi a rezultatelor pe care le livrăm, rezultate care au la bază o cercetare solidă, viziune strategică, înţelegere clară a nevoilor clienţilor noștri şi dorinţa noastră de a oferi soluţii win-win pe termen lung", a declarat Russell Patten (Președinte, Grayling Public Affairs).
Din punct de vedere al pieţelor locale, indiferent că vorbim despre Washington D.C., Singapore sau Bucureşti, este deosebit de importantă apartenenţa la o reţea globală, păstrând în acelaşi timp calitatea și relevanţa la nivel local.
"Acest premiu este recunoaşterea calităţii serviciilor oferite de consultanţii noștri în proiecte complexe de afaceri publice, atât la nivel local cât mai ales la nivel regional. Suntem o reţea care oferă soluţii şi campanii personalizate de afaceri publice. Cheia succesului pentru noi stă în capacitatea echipelor noastre de consultanţi de a oferi clienţilor soluţii şi rezultate în chestiuni care, nu de puţine ori, trec dincolo de graniţele naţionale.", spune Cristi Creţan (Director General Grayling România şi Bulgaria).
La începutul acestui an, Grayling a fost desemnată Cea mai bună agenţie de Relaţii Guvernamentale a anului în Europa, Orientul Mijlociu şi Africa (EMEA). Birourile de Public Affairs din Europa au primit, de asemenea, premiul pentru Campania Anului 2018 legată de Brexit.
Grayling (@GraylingPR) dezvoltă soluţii de comunicare creative, integrate, ce pot fi preluate şi aplicate rapid, astfel încât să creeze avantaje măsurabile pentru clienţi. Grayling operează o reţea internaţională şi flexibilă, ce funcţionează dincolo de orice graniţe geografice, acoperind diverse domenii. Grayling are cea mai puternică prezenţă dintre toate agenţiile de comunicare din Europa, cu 31 de birouri în 22 de ţări europene şi peste 500 de consultanţi.