Un concept publicitar este cu atat mai valoros cu cat este declinat in acord cu el insusi. Cei de la Angry Orchard au decis sa comunice noul lor cidru nefiltrat, folosindu-se doar de prima dubla a spotului, indiferent de cum ar fi iesit aceasta.
Ca sa ridice miza, au ales ca personajul principal sa fie Ryan Burk, cel care supervizeaza productia de cidru, o persoana careia aparent, nu ii place sa fie in fata camerei.
Spotul realizat de ISL este prefatat de o serie de cartonase care explica contextul si continua cu prestatia aproape perfecta a lui Burk. Cand aude action, acesta isi aroga un ras din care isi ia energia pentru tot discursul, pe care il spune usor grabit, insistand pe faptul ca noul cidru este tulbure si mai putin dulce.
La final isi reproseaza prestatia, anume faptul ca a asezat sticla de cidru cu 2 centimetri mai departe de pahar, si ca in loc de taste it, a spus try it, dar echipa crede ca a facut o treaba buna si il aplauda.
Exista si footage behind the scene, in care se vede reticenta lui Burk si pregatirile pe care echipa a trebuit sa le faca pentru ca spotul sa iasa din prima.