Cand esti cu prietenii in sufragerie si asteptati impreuna sa vina pizza, iti trec prin cap tot felul de scenarii. Te intrebi daca nu cumva ti-ar fi fost mai bine la o cina cu familia sau la o piesa de teatru sau la un date. Aceasta neliniste poarta numele de FOMO – Fear of Missing Out. Cum ar zice marketerii, cost de oportunitate.
Cei de la Domino’s Pizza s-au gandit sa anticipeze toate aceste scenarii si sa le gaseasca nod in papura. Cum ar zice englezii, nitpicking. La cina s-ar fi gasit cineva care sa fure toata atentia, la teatru stiai oricum cum se va termina piesa, iar date-ul tau numai ca in poza lui de profil nu arata.
Acestea si altele, in spotul realizat de VCCP, care spune ca tot mai bine-i acasa, cu prietenii. It’s a mad mad world out there. La tot ce se petrece acolo, afara, in lume, mai bine faci din FOMO, JOMO – Joy of Missing Out. Cum ar zice romanul, de ce sa fie rau, cand poate sa fie bine.
Brandul cucereste inteligent obiceiul social casual, de a sta pur si simplu cu prietenii acasa la o pizza, si ii confera statutul de eveniment in sine. Bine, poate ca nu si-ar mai face nimeni scenarii, daca pizza ar veni mai repede.