Instituția pizzei, acasă, cu prietenii

Instituția pizzei, acasă, cu prietenii

Cand esti cu prietenii in sufragerie si asteptati impreuna sa vina pizza, iti trec prin cap tot felul de scenarii. Te intrebi daca nu cumva ti-ar fi fost mai bine la o cina cu familia sau la o piesa de teatru sau la un date. Aceasta neliniste poarta numele de FOMO – Fear of Missing Out. Cum ar zice marketerii, cost de oportunitate.

Cei de la Domino’s Pizza s-au gandit sa anticipeze toate aceste scenarii si sa le gaseasca nod in papura. Cum ar zice englezii, nitpicking. La cina s-ar fi gasit cineva care sa fure toata atentia, la teatru stiai oricum cum se va termina piesa, iar date-ul tau numai ca in poza lui de profil nu arata.

Acestea si altele, in spotul realizat de VCCP, care spune ca tot mai bine-i acasa, cu prietenii. It’s a mad mad world out there. La tot ce se petrece acolo, afara, in lume, mai bine faci din FOMO, JOMO – Joy of Missing Out. Cum ar zice romanul, de ce sa fie rau, cand poate sa fie bine.

Brandul cucereste inteligent obiceiul social casual, de a sta pur si simplu cu prietenii acasa la o pizza, si ii confera statutul de eveniment in sine. Bine, poate ca nu si-ar mai face nimeni scenarii, daca pizza ar veni mai repede.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Companii

Branduri

Sectiune

Dictionar



Branded


Related