In viata e bine sa plantezi un copac si sa construiesti o casa. Leroy Merlin le face pe amandoua in acelasi timp, in acelasi spot - A life to build. Un cuplu, alaturi de copilul lor, se adapostesc intr-o casa de lemn parasita, intr-un peisaj distopic. Numai ca aceasta prinde radacini si se transforma, cu participarea si uimirea noilor ei proprietari.
Pe masura ce familia se dezvolta, casa prinde contur si noi si noi ramuri cresc surprinzator, deschizand spatii si posibilitati de interactiune. Povestea imprima accente lirice si epice nisei DIY (Do it Yourself) si releva legatura emotionala pe care familia o dezvolta cu caminul lor.
Clipul face referinte la Tree of Life, un simbol intalnit in culturi stravechi, precum cea mayasa sau celta, care denota vitalitate, capacitate de renastere si credinta ca in viata, toate lucrurile sunt conectate.
In final, cadrul larg arata si alti copaci ai vietii, semn ca din poveste fac parte si alte familii.
Mai mult decat un poem vizual, brandul a reusit sa prezinte o alternativa viabila la un credit Prima Casa, pe 30 de ani.
Spotul realizat de BETC Paris, vine in continuarea spotului Life’s Adventure: