Dovleci, scheleți, fantome... toate s-au mai făcut de Halloween. Plus că nici nu mai sperie pe nimeni.
Așa că am apelat la cei mai buni consultanți creativi: copii noștri și ai prietenilor noștri.
I-am întrebat direct care sunt cele mai mari frici despre care au auzit. Dar când au început să vorbească despre fricile părinților, asta chiar ne-a dat pe spate!
Conceptul „Frici de ronțăit” a rezultat din produs. Brieful fiind pe Mixurile pentru Ceva dulce, ceva sărat de la Dr. Oetker, tot ce am mai avut de făcut a fost să adunăm copiii în bucătărie să modeleze cum vor ei fricile despre care ne-au povestit.
Dr. Oetker | Frici de ronțăit
" Cea mai grea parte din proiect a fost să alegem dublele care rămân în video-urile finale.
Pentru că tot ce au spus copiii era interesant și merita păstrat.Campania Dr. Oetker ne ajută să înțelegem că, dacă prin ochii celor mici fricile noastre sunt atât de amuzante, nici noi nu avem de ce să le luăm prea în serios.
Sau, cum spunea unul dintre părinții care și-au primit frica de ronțăit: „Uneori ar trebui ca și noi, părinții, să mai ascultăm de copii”.
Ștefan Lungu – Group Creative Director / Copywriter
Teaser
frica de schimbare
frica de sef
frica de vorbit in public
AGENCY TEAM: Cheil Centrade
Mihai Gongu – Creative Director
Alina Zaharescu – Group Creative Director / Art Director
Ștefan Lungu – Group Creative Director / Copywriter
Carmen Miruță – Client Service Director
Codruța Strat – Account Director
Bianca Bîtu Cauc – Account Manager
Veronica Bratu – Social Media Specialist
Monica Garbur – AV Producer
Traffic Manager – Mihaela Iamandi
CLIENT TEAM
Ioana Iacobescu – Marketing Director
Ramona Soare – Brand Manager
Diana Grigorescu – Digital Responsible
PRODUCTION TEAM
Production House – Trilogy Film
Regizor - Ștefan Lungu
Post-production House – Chainsaw Europe