O expozitie rasu-plansu. Ulei, zahar, galeata, vot

O expozitie rasu-plansu. Ulei, zahar, galeata, vot

Putem spune ca trocul electoral este o arta in Romania. Dar nu a politicienilor. In ceea ce ii priveste, competentele au ramas la locul lor. Comunitatea ONG-urilor, a creativilor si a artistilor, in schimb, vor sa schimbe lucrurile in mai bine. Si pentru asta, pe 10 noiembrie, data alegerilor prezidentiale, e nevoie de cat mai multi observatori la vot. Asa a pornit campania VotNuTroc, prin care Funky Citizens incurajeaza oamenii sa se inscrie drept observatori. E felul lor de a contrabalansa zaharul, faina, uleiul, galetile si tigaile cu care se cumpara voturile in Romania.

Toate aceste obiecte ale trocului electoral pot fi vazute in Galeria Trocului Electoral. Lucrarile sunt inspirate din cazuri reale si reinterpretate de mai multi artisti. Vernisajul are loc azi, de la ora 18.00 si expozitia poate fi vizitata la Nod makerspace pana la finalul lunii octombrie. 

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Kubis

KUBIS is a creative agency led by curiosity. Vigilant and open-minded, we feed our minds with science and our hearts with fiction. We like to go bold, we want to go big, and we like to go first. Our ideas are... vezi detalii »

Branduri

Campanii

Sectiune

Dictionar



Branded


Related