Mai tine minte cineva Noaptea Devoratorilor de Publicitate? Parea ceva reptilian, desprins din filmele cu show-uri de publicitate, in care un dinozaur imens – publicul, venea sa devoreze tot ce insemna spot publicitar, unde crezi, la cinema? Adica, nu mai era nimic enervant ca nu mai incepea filmul odata, aia era tocmai ideea, ca tot asteptai timp de vreo 8 ore sa inceapa si el nu mai incepea.
Reclama de mai jos pare din seria aia. Parca suntem in urma cu 20 de ani, pe un fotoliu dintr-un cinema si reclamele au din nou story. Ai cum sa urmaresti niste caractere, cateva fete, niste glume faine si un flavour de cinema, chiar daca e un spot de parfum. Aproape nici nu mai conteaza brandul, oricat de natural zice ca e. Importanta e aici senzatia pe care ti-o aduce spotul asta Purely Great, realizat de Somewhere Nice. Si faptul ca pare ca s-a muncit un pic mai mult la setup si atmosfera medievala decat la efectele de dupa, cum e in prezent. Ca esti din nou in fata tv-ului, asteptand sa devorezi publicitate, fara sa platesti bilet, cu o vrajitoare in rolul principal, aia inseamna sa fii mafiot nostalgic...