Lupta Jeep cu un emoji micuț și albastru

Lupta Jeep cu un emoji micuț și albastru

Unele branduri au privilegiul de a intra in cultura cotidiana, devenind semne, iconuri sau simboluri. Uneori, numele lor denota o actiune. Cum e Xerox. Alteori o categorie de produse. Cum e Adidas. Sau Nescafe. Sau Jeep.

Orice SUV ti-ai lua, mama ta o sa-ti spuna ce jeep frumos ti-ai luat. Numai ca asta nu e mereu pe placul brandului. Pana de curand, utilizatorii iPhone primeau pentru fiecare jeep tastat, un emoji infantil reprezentand masina. In noul update al softului insa, emoji-ul a fost inlaturat, ceea ce i-a inspirat pe cei de la Jeep sa suprinda momentul printr-o mica campanie social media realizata de Huge Detroit - #ThisIsNotJeep.

Lansat pe Twitter si Instagram, clipul reda frustrarea posesorilor de Jeep cand apare emoji-ul.

Olivier Francois, CMO Jeep a declarat ca “orice SUV care nu poartă numele mărcii Jeep nu poate trece ca unul dintre vehiculele noastre.”. Hmm, sa fim seriosi. E ca o celebritate care se plange de dezavantajele acestui status social. 

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Subiecte

Sectiune



Branded


Related