De ce tac brandurile in Marea Britanie?

De ce tac brandurile in Marea Britanie?

O fi o noua moda asta cu reclamele pe mut? Dupa ce ieri il vedeam pe Brad Pitt dat pe silent de francezi intr-o reclama la o banca, azi vedem ca 5 branduri din UK fac cam la fel. Campania de sprijin pentru cei ce sufera de depresie a trustului media ITV, realizata de Uncommon, se numeste Britain get talking si strategia ar fi urmatoarea: in loc sa auzi promotiile curgand penste o muzica repetitiva din tv si aceleasi texte strigate, acum ai cateva minute sa vorbesti cu familia, cat tv-ul tace. Asa te poti apropia de cei mai nevorbiti din familie si problemele poate se mai reduc.

Spotul e de fapt o secventa lunga in care branduri ca Oral B, Seat sau Gillette isi prezinta tacit suportul din cartoane. Social responsibility si reclama in acelasi timp. Cum ar fi sa-si dea seama ca vand mai mult pe mut si au si mai mult rating?

De mentionat, campania vine la scurt timp dupa ce doua vedete ale show-ului Love Island produs de ITV s-au sinucis din cauza depresiilor si isi propune sa atraga 10 milioane de britanici in jurul discutiilor despre problemele mentale.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Oameni

Sectiune

Dictionar



Branded


Related