IAA Young Professionals, asociația tinerilor profesioniști din industria de marketing și comunicare din România, lansează cea de a 9-a ediție CompetițIAA. În cadrul programului, studenţilor pasionați de marketing și comunicare li se oferă o șansă reală de a-și pune în practică abilitățile și pasiunea pentru Marcomm, prin soluționarea unor brief-uri date de sponsorii proiectului.
” Ediţia de anul acesta CompetiţIAA este cea mai amplă desfăşurare a proiectului, deoarece organizăm în premiera workshop-uri şi pitch-uri şi în Iaşi, pe lângă Cluj-Napoca şi Bucureşti. Studenţii din cele 3 oraşe se vor bucura de o experienţă unică de învăţare, vor beneficia de training-uri dedicate şi îşi vor susţine soluţiile creative în faţa unor branduri de renume din România. De altfel, în acest an, am stabilit un record în ceea ce priveşte numărul companiilor care se implica cu brief-uri în proiect. Le mulţumim celor 10 companii partenere care au ales să susţină dezvoltarea tinerilor profesionişti din Marcomm şi le urăm mult succes echipelor de studenţi care vor participa în CompetiţIAA 9!!”, a declarat Iulia Niculae-Cuciurean, Președinte IAA Young Professionals România și Vicepresedinte IAA Young Professionals pentru Europa.
Cele mai bune idei oferite de echipele participante în concurs, vor fi premiate. Valoarea totală a premiilor este de 5.000 €, iar fiecare echipă câştigătoare va fi răsplătită cu 500 €.
Pe lângă marele premiu, tinerii ce se vor face remarcați, vor fi răsplătiți cu internshipuri sau chiar cu oferte de job-uri, venite din partea sponsorilor proiectului: OTP Bank România, Arctic, BioBuild, Evaluserve, Food Panda, Philip Morris Trading, ZAZ, Coca-Cola, Fuzetea şi Smart Water.
CompetițIAA 9 este cea mai mare ediţie din istoria IAA YP, care se desfăşoară concomitent în Bucureşti, Cluj-Napoca şi Iasi şi se adresează studenților de până în 26 de ani, cu idei creative și dornici să se afirme în domeniul marketingului și al comunicării. În această călătorie, studenții vor avea parte de îndrumare din partea unui mentor din cadrul IAA Young Professionals, căruia îi vor putea adresa întrebările și nelămuririle.
Conceptul abordat la cea de-a 9-a ediție CompetițIAA este „Lumea inovației”. În funcție de abilitățile studenților, aceștia vor putea ocupa unui dintre rolurile esențiale dintr-o agenție de publicitate, și anume: Art Director, Strateg, Copywriter, Specialist PR și Graphic Designer.
Înscrierile se fac online, până pe data de 16 octombrie.
Cei care vor trece de etapa de preselecție, vor forma echipe de lucru de câte 3-5 persoane. Fiecărei echipe i se va aloca câte un mentor din partea IAA Young Professionals care se va asigura că tinerii au toate informațiile și materialele necesare. Odată formate echipele, vor fi alocate briefurile și vor avea loc sesiunle de debriefing. Participanții vor avea timp să rezolve briefurile timp de două săptămâni de la primirea acestora. Pe durata rezolvării briefurilor și pregătirii prezentărilor IAA Young Professionals le pune la dispoziție studenților o serie de traininguri, cu specialiști din industrie, menite să îi pregătească pentru susținerea prezentărilor finale.
După susținerea ideilor creative și jurizarea propunerilor de către partenerii proiectului, evenimentul se finalizează cu gala de premiere, iar cele mai bune echipe vor câștiga premii în valoare de 5000 de euro.