Teleshopping cu si pentru oameni mahmuri

Teleshopping cu si pentru oameni mahmuri

Dimineata te-a prins pe canapeaua care se invarte. Te-a prins in hainele de aseara. Si cu pantofii in picioare. Unul de un fel, unul de un fel si unul de un fel. Stai. Ceva nu e in regula. Aa, nu canapeaua se invarte, camera. Dar mai tare te invarteai tu aseara pe ringul de dans. O faceai ca sa simti ca meriti urmatorul cocktail. Si-acum ai primit ce-ai meritat – mahmureala.

Din fericire, stiinta a evoluat si a creat Morning Recovery – bautura pentru cand bei. Intr-un spot stil teleshopping - pentru ca asta e si singurul shopping de care esti in stare cand esti mahmur – o tipa bine pregatita, in halat alb, explica efectele acestei bauturi exemplificand pe niste proiectii ale organismului uman, de care Seinfeld facea misto inca din anii 90, pentru simplitatea lor.   

Cand bei, alcoolul este descompus de ficat intr-o toxina numita Acetaldehyde care este responsabila de starea de mahmureala. DHM-ul din Morning Recovery, un ingredient natural obtinut din nu stiu ce copac japonez, accelereaza eliminarea acestei toxine din organism.

Ca in orice spot de teleshopping, studiile au aratat cu acest produs reduce mahmureala cu 80%, esti indemnat sa le spui si celor din jurul tau despre el, alatura-te celor peste 150.000 de consumatori din intreaga lume, si vei primi banii inapoi 100% garantat daca zeama de muraturi e mai eficienta.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Sectiune



Branded


Related