Foodwise anunță colaborarea cu Apex Alliance Hotel Management, care aduce în România brand-ul Courtyard by Marriott, alături de restaurantul Solt Dining.
Marriott este cel mai mare operator hotelier din lume, iar conceptul global Courtyard – “Fueled by Passion” - este dedicat celor care călătoresc în interes de serviciu, reprezentând o poveste de succes încă de la începutul anilor 1980, când și-a făcut intrarea pe scena serviciilor hoteliere.
Courtyard by Marriott se adresează noii lumi de business, oferind un spațiu în care oaspeții își pot urma nestingheriți pasiunile personale și profesionale, într-un mediu axat pe colaborare și experimentare.
În cadrul Courtyard Bucharest Floreasca se află și Solt Dining, un restaurant premium casual, inspirat de principiile filosofiei nordice. Solt Dining promite o experiență culinară contemporană, cu un meniu bazat în principal pe surse locale, proaspete și de sezon.
Foodwise, singurul hub creativ specializat în dezvoltarea de proiecte pentru industria food&beverages, a imaginat pentru brand-ul Courtyard Bucharest Floreasca o campanie pornind de la conceptul “Full-hearted in the heart of the business district”.
"Am apreciat propunerea Foodwise, care a dovedit o foarte bună cunoaștere a industriei de food & beverages. Propunerea din pitch ne-a convins că aceasta este agenția cu care ne dorim să lucrăm pentru campania de lansare, care să susțină valorile brand-urilor pe care le lansăm în curând." Corina Velcu-Dimancea (Director of Sales and Marketing, Courtyard by Marriott).
"Ne bucurăm să includem acest client în portofoliul Foodwise, un astfel de parteneriat reprezentând pentru noi o oportunitate de a ne pune în valoare experiența din zona HoReCa și food & bev într-o manieră inedită. Un proiect de asemenea anvergură ne onorează și suntem siguri că vom crește frumos acest parteneriat." Marilena Istratescu (Managing Partner și Co-Fondator al grupului HELLO/ Foodwise).
Proiectul constă în dezvoltarea campaniei de comunicare pe doi piloni – pentru hotelul Courtyard Bucharest Floreasca și pentru restaurantul Solt Dining – și va beneficia de o campanie de comunicare integrată, care va include OOH, indoor, social media și PR.
Deschiderea oficială a hotelului Courtyard by Marriott și a restaurantului Solt Dining va avea loc în octombrie 2019.
Localizat în zona de nord a Bucureștiului (Bd. Dimitrie Pompeiu 2A), în apropierea parcului Herăstrău, hotelul se află într-o clădire de 13 etaje, cu arhitectură în stil nordic. Courtyard Bucharest Floreasca are 259 de camere, 7 săli de conferință, sală de fitness, un magazin cu program non-stop - The Market și un restaurant cu specific nordic - Solt Dining. De asemenea, dispune de parcare proprie.
Parte a grupului de comunicare Hello, Foodwise Marketing este un hub de branding, conţinut şi creativitate pentru industria de food & beverages din România - corporaţii, inițiative antreprenoriale şi comunităţi de consumatori. Competenţele Foodwise Marketing includ dezvoltarea de concepte “la cheie” în zona de retail şi HoReCa, reunind un portofoliu extins de colaboratori, cu specializări complementare în dezvoltarea de concepte, branding şi execuţie integrală de proiecte.
Courtyard este cel mai mare brand din portofoliul Marriott, fiind poziționat în categoria Classic Select. Primul hotel Courtyard a fost deschis în 1983 în Atlanta. Încă de la lansare, Courtyard a fost poziționat ca primul hotel pentru cei care călătoresc în interes de afaceri. În prezent există peste 1000 de hoteluri Courtyard în peste 50 de țări.
Apex Alliance Hotel Management (AAHM) este un operator independent care se axează pe crearea și dezvoltarea de parteneriate de lungă durată cu investitori instituționali, deținători de proprietăți sau fonduri de investiții private, oferind, prin intermediul unei echipe de hotelieri pasionați și dedicați, servicii de management hotelurilor din portofoliu sau celor pe care urmează să le dețină.