Cutremur? Nu. Război? Mai călduț. Trolling? Asta e.
Dacă nu ați înțeles, încă, despre ce e vorba, vă povestim cum a fost, pe scurt: a venit cineva să facă niște cumpărături la Lidl. Păi, acel cineva era îmbrăcat în „uniforma” supermarketului Mega Image. Lidl nu a pierdut oportunitatea de a-l pișca pe Mega de obraz și i-a dedicat evenimentului o ditamai postare pe Facebook.
Mega nu s-a pierdut cu firea și i-a dat o replică în comentarii.
Unde e de băgat nasul în vreo postare interesantă pe Facebook, ne luăm popcornul și citim. Nu se mai opresc comentariile. Păreri sunt multe și împărțite.
Unii cred că e o mișcare de marketing bună.
Alții mai critic privesc lucrurile.
Dar nu sunt nici primii, nici ultimii care au jucat-o pe asta. Vă amintiți de trollingul pe OOH cu Starbucks și cafeaua de 5 lei? Dar de #TraiascaCapraVecinului? Daaa, da, da, cel cu McDonald's și KFC. Sau când Miller Lite făcea mișto de regatul Bud Ligh? Au fost de toate. Și sperăm că vor mai fi. Fără înțepăturile astea e prea dulce și roz piața de marketing. :)