Minio Studio și British American Tobacco România au pregătit o provocare de nerefuzat pentru studenții pasionați de business.
Toamna vine cu proiecte noi pentru agenția de comunicare Minio Studio și BAT, de data aceasta unul în care studenții și absolvenții au ca challenge să își folosească toate „armele” strategice și creative pentru a convinge cu o soluție de business inovatoare.
BAT este o companie cu tradiție, lider al industriei tutunului din România și deținător al unui număr semnificativ de premii în industria în care activează de peste 100 de ani.
Prin „Battle of Minds”, campania realizată în colaborare cu Minio Studio, BAT își propune să găsească oameni talentați, cu drive și pasiune pentru domeniul afacerilor. Studenții și absolvenții interesați de competiție pot aplica până pe 25 octombrie pe platforma dedicată, având ca miză atingerea performanței într-un mediu cultural divers: un internship în oricare din cele 40 de piețe BAT incluse în competiție. Task-ul pentru aceștia este să conceapă și să dezvolte o idee originală de business, care să vină ca răspuns la o nevoie prezentă în societate. Cu siguranță, acele idei inovatoare nu vor trece neobservate în fața juriului format din board-ul BAT dacă sunt out of the box și bine argumentate ca baze ale unui plan de afaceri cât mai adaptat nevoilor reale de business.
Participanții vor beneficia și de un workshop de ideație organizat la sediul BAT pe 2 octombrie, în care aceștia vor avea șansa de a învăța cum pot genera idei noi, dar și cum să le prezinte și cum își pot structura prezentarea astfel încât impactul să fie maxim. Workshop-ul are în același timp și rolul de a oferi pregătire studenților în ceea ce privește componenta video din cadrul proiectului.
Competiția se derulează anual și reprezintă o provocare adresată tinerilor de a-și transforma mintea pentru a transforma o industrie. Proiectul este comunicat cu ajutorul agenției Minio Studio, ca parte a unei colaborări strategice de durată. Provocarea pentru Minio este să găsească punctele-cheie de comunicare cu publicul țintă și elementele de trigger pentru o categorie de target unde este din ce în ce mai greu să captezi interesul.
Aceasta reprezintă o problemă ușor de rezolvat cu o strategie media axată pe comunicarea prin intermediul Asociațiilor studențești și a comunităților online unde studenții activează.
„Battle of Minds” este o provocare din triplă perspectivă: pentru client, al cărui obiectiv este de a genera și de a menține activ interesul tinerilor pentru domeniul de business; pentru agenție, a cărei misiune este de a găsi punctele de contact cu publicul țintă; și, în sfârșit, pentru paticipanți, care trebuie să-și pună la bătaie toate asset-urile creative în ideea de a inova o nișă sau o industrie.
„Battle of Minds este o oportunitate pentru tineri să-şi exploreze creativitatea, încercând să schimbe lumea. Este şansa fiecăruia de a-şi împărtăşi ideile cu care ar vrea să facă lumea din jur mai bună. Este tipul de oportunitate la care mă uit şi spun “pe vremea mea nu erau astfel de iniţiative”. Aşa că aşteptăm cât mai multe înscrieri, cu speranţa ca o propunere românească să ajungă în finală”, spune Ioana Mucenic (CEO Minio Studio).
Cele două echipe:
MINIO STUDIO
Oana Lupu – Account Manager
Călin Ionescu – Head of Accounts
Cristiana Pană – Head of Strategy
Marius Marin – PR Manager
Marius Cioroabă – Senior Copywriter
Ana Croveanu – DTP
Andrada Ionescu – Junior Account Executive
Cristina Ştefan – Social Media Executive
Teofan Gavriliu – Art Director
Ioana Mucenic – CEO
BAT ROMÂNIA
Anca Păun - Cluster Talent & OE Manager SCEA at British American Tobacco
Claudia Clark - Director Resurse Umane pentru Aria Europa Centrală și de Sud
Cătălin Cindea - Head of Corporate Affairs
Raluca Ștefan – External Communications Manager
Raluca Mihalache – Avocat