Planul inițial al lui Adrian Anghel, Social Media Manager Heist Industries, era să devină jurnalist. Dar apoi au intrat pe fir cărțile, și între poveștile reale și cele imaginare, au câștigat cele din urmă. A scris prima povestire la 13 ani: povestea unui „muzician” devenit celebru pentru puterea sa de a face muzică cu puterea minții. Apoi, au urmat capriciile vieții și ale internetului. În 2007 și-a făcut blog, unde scria tot ce îi trecea prin minte, apoi s-a băgat pe Twitter, Facebook, Hi5. De la blog și până la social media a fost doar un pas. Acum, face campanii social media și respiră literatură. Are un un volum de poezie de sertar și, speră el, un viitor volum de proză scurtă aflat în lucru.
[Obsesii part-time] Adrian Anghel (Heist Industries), de la campanii în social media până la un volum de poezie de sertar și unul viitor de proză scurtă
Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative: