Nummo Kids este proiectul câștigător al semifinalei Women Startup Competition Europe susținută de AVON

Nummo Kids este proiectul câștigător al semifinalei Women Startup Competition Europe susținută de AVON
  • Opt românce au ajuns în finala competiției Women Startup Competition Europe, susținute de AVON
  • Proiectul câștigător, Nummo Kids,va participa la finala competiției, la Londra, în noiembrie 2019
  • Printre premii se numără un program de mentorat, contracte comerciale cu AVON și oportunitatea de a comercializa produsele realizate pe platforma AVON, alături de expunere la nivel global;

Zeci de femei interesate de start-up-uri și-au înscris ideile de business și proiectele inovatoarea la competiția de pitching Women Startup Competition Europe, susținută de Avon. Echipele care au fost selectate pentru semifinala competiției și-au prezentat ideile în cadrul unui eveniment special la București, pe 19 septembrie, la Impact Hub.

Cele 8 semifinaliste au  susținut un pitch de două minute și  au participat la o sesiune de întrebări și răspunsuri de patru minute cu membrii juriului. La procesul de selecție a participat și Andreea Moldovan, Director General AVON în România, Republica Moldova, Bulgaria, Albania şi Macedonia.

Proiectul câștigător al semifinalei de la București  îi aparține AneiMaria Onică și se numește Nummo Kids, o aplicație de logopedie sub formă de joc dezvoltată special pentru copiii cu deficiențe de auz.  Aplicația poate fi folosită și de către copiii care învață să vorbească sau au mici deficiențe de pronunție. Locurile 2 și 3 au fost ocupate de proiectul Manna Foods, idee aparținându-i Madalinei Ilie,  și de platforma Hireup, creată de Mihaela Nedelcu.

AnaMaria își va prezenta ideea de afacere la finala Women Startup Competition Europe, care va avea loc la Londra în noiembrie 2019. Din auditoriu vor face parte investitori internaționali, mentori de startup-uri și directori ai unor corporații globale.  

 

„Proiectele au fost surprinzător de bune, iar pasiunea fiecărei candidate și dorința de a a da ceva înapoi societății ne-au inspirat pe toți în această seară. Fiecare candidată a fost o câștigătoare astăzi aceasta prin curajul de a-și urma visurile și prin încrederea de care au dat dovadă în această seară”, a declarat Andreea Moldovan (General Manager Avon SEE).

 

Echipele câștigătoare vor putea beneficia de  un program de mentorat, personalizat pentru beautytech și realizat de Avon, lider de produse cosmetice de înfrumusețare, oportunități pilot și contracte comerciale cu aceeași companie, precum și expunerea la nivel global.

 

Women Startup Competition Europe este o organizație non-profit care își propune să inspire, să educe și să aducă laolaltă antreprenoare din toată lumea. Din aprilie 2019, AVON sponsorizează subcategoria de frumusețe a competiției prin notarea și selectarea aplicațiilor și asistență în alegerea câștigătoarelor. Avon se angajează să ofere acestora un program de mentorat personalizat în incubatorul său de inovație, pentru a ajuta la susținerea creșterii afacerii lor și a potențialului unei colaborări viitoare în comercializarea ideii, produsului și brandului lor.

În Europa, startup-urile fondate pentru femei reprezintă mai puțin de 27% din total, iar investitoarele doar 7% din fondul de finanțare. Women Startup Competition încearcă să schimbe aceste statistici, acționând ca incubator - oferind sprijin și conectând antreprenoarele cu investitorii pentru a-și dezvolta afacerile.

În ultimii cinci ani, la Women Startup Competition s-au înscris circa 750 de fondatoare de business din 10 țări.

 

’’Ediția din acest an a fost organizată pentru prima dată în București și am fost recunoscători pentru numărul sponsorilor și partenerilor care ni s-au alăturat pentru a-l construi într-un eveniment de succes. Finalistele au primit susținere atât din partea companiilor românesti de servicii în antreprenoriat, cât și de la organizații internaționale de business, toți dornici să le susțină ideea și compania’’ , a declarat Raluca Culda (ambasador local WSC).

 

Cât despre Avon, pe lângă faptul că dezvoltă produse de talie mondială prin intermediul propriului său program global de cercetare și dezvoltare, compania este onorată de parteneriatul cu start-up-uri interesate de frumusețe pentru a aduce cele mai inovatoare idei în rețeaua sa de reprezentanți și clienți. Prin Incubatorul Avon Innovation, compania oferă asistență personalizată organizațiilor partenere pe baza nevoilor lor de afaceri. Parteneriatul Avon cu Women Startup Competition este o altă modalitate folosită de companie pentru a identifica start-up-urile adecvate fondate pentru femei care să colaboreze cu Incubatorul Avon Innovation.

Acest parteneriat face parte dintre inițiativele Platformei stand4her, lansată de AVON.  

 

Platforma stand4her reprezintă promisiunea companiei de a schimba în bine viețile a 100 de milioane de femei anual. La nivel global, iată câteva dintre problemele cu care se confruntă încă femeile:

  • Doar jumătate dintre ele cred că sunt încurajate să devină antreprenoare de cultura din care fac parte
  • Aproape 80% dintre femei cred că brandurile de cosmetice exercită presiune asupra lor pentru ca ele să fie perfecte
  • O treime dintre femei sunt victime ale violenței fizice și/sau sexuale

În acest context, pentru a crea o lume mai bună pentru ele, stand4her by AVON lansează programe și inițiative pe trei direcții strategice:

  • Susținerea egalității de șanse pe plan profesional
  • Susținerea libertății femeilor de a fi ele însele, de a se exprima
  • Susținerea dreptului femeilor la o viață sănătoasă și în siguranță
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Companii

Campanii

Sectiune



Branded


Related