[De la concept la executie] Tino Furtuna: Filmarea e un balet armonios cu agentia si clientul, pe partitura regizorului

[De la concept la executie] Tino Furtuna: Filmarea e un balet armonios cu agentia si clientul, pe partitura regizorului

De la 'am o idee' a unui creativ pana la 'imi place reclama asta' a cuiva din publicul tinta, o serie de oameni din agentii si case de productie se tatoneaza, isi proiecteaza viziunile, isi sustin punctele de vedere si actioneaza impreuna. Clientul intervine si el, cu gandul ca 'imi place reclama asta' trebuie sa se transforme in 'cumpar produsul asta'.

Stam de vorba despre work-flow-ul dintre acesti oameni cu unul dintre ei - Tino Furtuna, Big Chief la Film Factor.

Neajunsurile in comunicarea dintre agentie si casa de productie pot aparea in principal la timingurile stranse, la casting, locatii si la costume. Insa, pentru ca lucrurile sa mearga bine, cei de la Film Factor au dezvoltat un communication tool propriu, pentru a fi pe aceeasi pagina cu clientii si agentiile.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Companii

Oameni

Sectiune



Branded


Related