Corelarea între publicitatea tradițională și performanța vânzărilor este dificilă. Cu atât mai mult în cazul în care există un singur material creativ – cum poți afla când a devenit uzual iar oamenii au început să-l ignore? În acest context, trebuie să fii gata să promovezi conținutul perfect in momentul perfect, chiar și în (Digital) OOH. Și apoi trebuie să faci legătura între fiecare material și rezultatele de business generate. Cum ar fi dacă acest aspect nu ar mai fi o problemă?
Cu experiența Starcom în înțelegerea consumatorului, experții lor în analiza de date pot corela vânzările cu date obținute în timp real din campaniile de digital OOH prin intermediul TPS Engage, un start-up concentrat pe furnizarea de conținut contextual în OOH digital.
Sistemul poate rula sau chiar genera mai multe materiale creative bazate pe context (vârstă, sex, ora din zi, zi a săptămânii, meteo si multe altele) și să le afișeze pe ecranul potrivit la momentul potrivit. Soluția a fost deja testată și verificată de Starcom & TPS pe clienți comuni, precum Samsung, cu corelații extrem de promițătoare între rezultatele reclamelor contextuale publicate și rezultatele de business.
„Este evident că, lucrând îndeaproape cu anumite companii tehnologice, cum ar fi TPS Engage, putem oferi clientilor noștri ce este mai bun din ambele lumi. Întotdeauna am pus accentul pe a înțelege cât mai bine afacerile clientului nostru și acum că avem capacitatea de a găsi insights chiar și în campaniile de digital OOH, ne extindem expertiza în concordanță cu provocările erei digitale”, a declarat Rodica Mihalache (Head of Consumer & Business Insights, Starcom Romania).
„Faptul că datele reprezintă noul combustibil a fost deja menționat în fiecare eveniment de marketing din ultima perioadă. Adevărata provocare în afaceri nu este modul în care colectezi datele, ci ceea ce faci cu ele – combustibilul nu te va duce departe dacă nu ai o mașină care trebuie alimentată. Acesta este motivul pentru care suntem încântați să fim parteneri cu Starcom și să lucrăm împreună cu experții lor în analiză pentru a trage cele mai valoroase concluzii din datele extrase în timpul derulării campaniilor digital OOH”, completează Bogdan Savonea (CEO TPS Engage).
Soluția oferită de Starcom și TPS Engage este disponibilă pentru clienții care doresc să coreleze impactul campaniilor din digital OOH cu vânzările lor reale sau alte tipuri de indicatori de măsurare a rezultatelor.