Pe măsură ce înaintăm către finalul anului 2019, este tot mai evident trendul despre care mulți specialișți vorbeau încă de anul trecut: content marketing-ul devine tot mai important în ecosistemul industriilor creative și în comunicare în general și crearea de conținut și modalitățile de distribuire se schimbă radical. Iar pentru a fi relevant într-o piață care se schimbă cu o asemenea viteză este imperios necesar să înțelegi puterea conținutului în crearea și poziționarea brandurilor.
Deși sunt încă mulți sceptici, content marketing-ul are o serie de caracteristici extrem de relevante pentru comunicarea de brand, nu degeaba Seth Godin îl numește “the only marketing left”: e autentic, util, eficient și perfect calibrat pentru generația digitală.
Pe acest trend remarcabil, imposibil de ignorat, WeContent -ediția a 2a- vine în întâmpinarea nevoilor pieței româneșți cu know-how internațional despre ce, cât, cum, când și mai ales de ce să investim în conținut.
Speakeri de talie mondială, din țări precum SUA, UK, Germania vor veni în Bucureșți pe 7 și 8 Noiembrie pentru a oferi informație valoroasă, utilă și direct aplicabilă pentru piață locală.
Printre ei se numără cunoscutul star speaker Jay Baer, fondatorul Convince&Convert, companie premiată pentru cel mai bun blog de content marketing și cel mai bun podcast de marketing de la Content Marketing Institute, precum și celebru autor a peste șase bestseller-uri internaționale.
Agenda continuă cu Valentin Pintilescu, LooLoo Kids, cel mai mare canal de YouTube din Europa Centrală și de Est, premiat deja de 2 ori de Youtube, Marcus Tober, fondatorul Searchmetrics și renumit expert SEO, numit European Search Personality of the Year în 2016, Sonja Jefferson, cel mai apreciat expert în content marketing din UK și mulți alții.
Întrucât feedback-ul primit în urmă primei ediții a fost la superlativ, și anul acest WeContent își păstrează formula de 2 zile, prima fiind dedicată conferinței unde sunt așteptați peste 450 de specialiști în marketing și comunicare, antreprenori și creatori de conținut, iar cea de-a doua va fi împărțită în 3 masterclasses unde participanții vor avea ocazia să lucreze îndeaproape cu unul dintre cei 3 experți intenaționali pe subiecte de content marketing relevante pentru propriile companii și cariere.
Deci, cum creezi și împărtășești tipul de conținut pe care genul tău de clienți îl prețuiesc cu adevărat? Care este exact conținutul valoros, pentru ei și pentru ține?
Îți dăm un spoiler până la conferință: cel mai bun conținut este atât strategic, cât și centrat pe oameni. Veți află că strategiile de conținut foarte uman construite și centrate funcționează cel mai bine astăzi pentru a genera vânzări și creștere și veți asista la o mulțime de lecții pe care să le aplicați conținutului dvs. când reveniți la birou.
Astăzi este ultima zi în care puteți achiziționa bilete la preț super early bird, iar reducerile de grup se cumulează cu reducerea generală, așa că e momentul să-ți iei colegii și să vii la un curs intens de 2 zile la Băneasa Shopping City Grand Cinema & More pe 7 & 8 noiembrie.
We are content, we love content, #WeContent2019.