[Ad-urile Moldovei] Vitalie Condratchi (BTQ): Am învățat să lucrez contra cronometru și că nu există lucruri imposibile

[Ad-urile Moldovei] Vitalie Condratchi (BTQ): Am învățat să lucrez contra cronometru și că nu există lucruri imposibile

Și publicitatea are termen de valabilitate. Un deceniu în urmă, o reclama putea să țină și doi ani. Acum când informațiile zboară cu viteza gândului de pe-un continent pe altul, creațiile publicitare se pierd pe drum. Poate că nu putem consuma ad-uri vechi, dar ce ne împiedică să vedem ce formă, miros sau gust aveau ele la lansare?!

De la jurnalism până la comunicare drumul nu-i tare lung. Iar dacă ești un om înzestrat cu darul gândirii strategice, capabil să estimezi impactul unei campanii pe termen scurt, mediu și lung, mai ai talentul de a scrie și de a povesti, atunci ai șansa să te teleportezi în echipa de comunicare a unui guvern sau în propria agenție de PR. Așa cum „a pățit” Vitalie Condrațchi, fondatorul BTQ din RM.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Ogilvy Group România

Ogilvy România, parte din rețeaua internațională Ogilvy, este o companie WPP, unul dintre cele mai mari grupuri de comunicare din lume (NASDAQ:WPPGY). Pe piața locală, Ogilvy creează platforme de comunicare,... vezi detalii »

Dosare editoriale

Sectiune



Branded


Related