In advertising, familia standard are doi copii, un baiat si o fata, cuminti amandoi. Eventual au si un Labrador, cuminte si el. La ei in camera e curatenie si dimineata isi mananca micul-dejun in liniste.
Pentru Volkswagen, familia inseamna altceva. In primul rand, e mai numeroasa. Iar dimineata e mai agitata: Eu sunt primul la toaleta! N-ai ce cauta in camera mea! Galagie. Cainele e in pat. Mamaaa! Ala micu’ bate la tobe. Nu-mi vine tricoul. Micul-dejun e servit. Am varsat laptele. Cainele linge de pe masa. Da-mi telecomanda! Nu ma mai joc. Toate astea pe muzica calma a lui Johnny Cash – These are my people.
Suna ca si cum ar fi patru familii, nu una. Patru si sunt. Si sunt toate la fel. De fapt, sunt la fel in toata America, reunite in spotul Same Difference de la Johannes Leonardo.
Apoi, fiecare familie la masina. Masina stie ce familie are si o primeste pe toata - There’s room for everyone.
Si fiecare familie isi incepe ziua. Si asta este visul american. Si masina e nemteasca.