Nu demult povesteam despre experimentul unor jurnaliști din Suedia, care încercau să atragă atenția față de prejudecățile din societate. Dar am mai găsit ceva de pus la vitrină. Am trecut oceanul și am dat peste spotul Droga 5 pentru New York Times despre inegalități.
Tare ne e teamă de adevăr. De cel spus scurt, dar pronunțat. Acela doare cel mai mult. De această dată, New York Times aduce în centrul atenției diferența de gen din sport, printr-un video în care adevărul e spus sau, mai bine zis - strigat, alb pe negru. Atât de apăsat...
Campania „Adevărul are o voce” a pornit în 2018 cu o reclamă centrată pe hărțuirea sexuală, difuzată în timpul premiilor Globurile de Aur. New York Times subliniază prin această campanie că presa își asumă niște angajamente, printre care cel de a acoperi inegalitatea de gen, inclusiv în sport.
Jurnalismul e un verb activ. Și noi știm cât de importante sunt aceste verbe.