O reclamă fără milă

O reclamă fără milă

Nu te-ai aștepta ca tocmai o reclamă turistică să nască supărare și să fie descrisă drept depresivă, tristă, bizară și șocantă. De obicei, spoturile comandate de agențiile de turism sunt cu soare, zâmbet, cer albastru, oameni frumoși și teleportări într-un univers paralel al fericirii absolute. Și totuși, spotul pentru South Australian Tourism făcut de TBWA a vrut să meargă în altă direcție, mai puțin umblată. Direcție criticată intens pe Facebook de cei care au apucat să o vadă: cea mai ridicolă reclamă, discriminatorie față de bătrâni, absurdă, pur și simplu îngrozitoare. Au existat, așa cum e obișnuința pe internet, și oameni cărora li s-a părut inofensivă, au râs și au trecut mai departe. Dar să vedem despre ce este vorba: 

În 2013, South Australian Tourism se promova printr-un alt spot controversat si criticat pentru aerul lui sumbru:

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Companii

Sectiune

Dictionar



Branded


Related