Trateaza-ti pasagerii ca pe o prajitura

Trateaza-ti pasagerii ca pe o prajitura

Pentru o prajitura iti trebuie 800g de cacao, 500g de faina si o cana de zahar. Reteta pentru un spot cuprinde o mana de insighturi, un concept dintr-o bucata si o executie pe masura. Ce iese cand le combini pe amandoua?

ONG-ul Responsible Young Drivers impreuna cu Renault au dezvoltat primul sistem non-tehnologic care ajuta soferii sa conduca prudent: o prajitura. Aceasta se aseaza frumos pe bancheta, se porneste motorul si se saliveaza. Din acest moment, mainile de pe volan si picioarele de pe pedale se subordoneaza direct papilelor gustative.

Spotul The Safety Cake, realizat de Mortierbrigade (Belgia), sugereaza ca pasagerii pot fi atat de sensibili incat sa le sara mustarul, pardon, ciocolata, la primul viraj neglijent. De aceea este indicat sa conducem cu grija.

 

Desigur, in urma acestui spot, ramanem totusi cu o intrebare: cine a mancat prajiturile dupa filmare?

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Campanii

Sectiune

Dictionar



Branded


Related