Competitia Future Artists @ George Street Gallery se afla in plina desfasurare. Propuneri noi apar in fiecare zi, participantii povestesc din culisele creatiei, iar cei din juriu dau sfaturi si imbold inspiratiei.
Ana Maria Ghiurca, parte din echipa de marketing a lui George care organizeaza aceasta competitie si membra a juriului, vine cu insighturi noi pentru cei care vor sa isi puna amprenta asupra orasului.
Nu vream neaparat ca George sa acapareze lucrarea in intregime, ci mai degraba sa faca parte din peisaj, sa dea senzatia ca traieste in experienta depictata ca oricine altcineva.
De altfel, in muntele de otel si beton din Bucuresti, singurele pete de culoare care plac ochiului sunt graffiti-urile si muralele, crede Ana Maria. Si ar fi bine ca mai multa lume sa afle de artistii care dau culoare orasului.
Relatia lui George cu arta
George este companion financiar, parte din viata de zi cu zi a fiecaruia si se confunda cu tehnologia, inovatia si lifestyle-ul fiecaruia dintre noi, astfel ca asocierea lui cu arta este naturala.
Scopul din spatele acestei filosofii este ca George sa fie cu tine acolo unde iti petreci timpul, iar daca oamenii sunt deschisi si indragostiti de arta atunci si George trebuie sa fie prezent.
Ideea competitiei
Noi ne gandeam cum putem sa aducem un strop de culoare pentru comunitatea din Pipera, asa ca am decis sa dedicam o zi doar pentru a studia zona si a veni cu idei cool.
Cand am ajuns acolo si am vazut podul, primul lucru la care ne-am gandit a fost sa schimbam pata gri de 3 km cu George Street Art. Pe langa artisii pe care George i-a provocat sa-si manifeste creativitatea, am vrut sa lasam deschisi cativa piloni pentru orice tanar artist, designer, graffer mai putin consacrat, la inceput de drum, caruia George ii ofera un spatiu de expunere si il ajuta cu productia.
Sfat pentru participanti
Conceptul lucrarii lor trebuie sa urmeze una dintre cele patru directii inspirate din personalitatea lui George: Tech, Fashion, Music si City. Other than that, sky is the limit and let your creativity flow.
Integrarea lui George in lucrari
Integrarea lui George trebuie sa dea senzatia de apartenenta la miscarea din care face parte lucrarea. Nu vream neaparat ca George sa acapareze lucrarea in intregime, ci mai degraba sa faca parte din peisaj, sa dea senzatia ca traieste in experienta depictata ca oricine altcineva.
Asteptari
Ma astept sa avem niste creatii originale, pline de viata si de spiritul lui George. Oamenii care se imprietenesc cu George sunt oameni talentati, creativi si open-minded, asa ca nu am emotii ca nu vom vedea niste lucrari representative pentru ce inseamna George in arta.
Ponturi & insights
Niste puncte bune de reper pentru imaginea de ansamblu a ce reprezinta si ce sustine George sunt evenimentele din ultimul an la care a fost prezent, si aici avem iMapp, Awake, After Hills, Metallica si multe multe altele.
Criterii de evaluare
Principalele criterii de evaluare tin de respectarea directiilor din universul George si de integrarea logoului cat mai creativ si mai original in corpul lucrarii.
Relatia ta cu arta stradala
In muntele de otel si beton din Bucuresti singurele pete de culoare care plac ochiului sunt graffiti-urile si muralele. Cred ca avem niste artisti de strada destul de talentati dar probabil multa lume nu stie inca de ei. Mi-ar placea sa facem acest fenomen mai organizat si sa ia mai multa amploare.
Cred ca arta de strada are o expunere foarte mare fata de alte forme de arta pictata, oricine trece pe strada isi va intoarce capul macar odata la un mural reusit, incercand sa inteleaga conceptul artistului.
In viata din secolul vitezei, cand oamenii nu mai au timp sa dedice si artei, arta vine la tine in drum spre munca, sau spre casa si cu ocazia asta orasul se coloreaza si se mai indulceste peisajul gri bucurestean.
O lucrare care ti-a atras atentia
Am vazut in Hamburg un mural la Youtube in luna mai fix cand incepeam lucrul la George Street Gallery.