Tubecon, festivalul international al creatorilor independenti de continut de pe Youtube, Facebook, Instagram si TikTok se pregateste de lansarea din Romania

Tubecon, festivalul international al creatorilor independenti de continut de pe Youtube, Facebook, Instagram si TikTok se pregateste de lansarea din Romania

Tubecon se va desfasura in complexul ROMEXPO in 4 si 5 aprilie 2020.
Formatul, lansat in Finlanda, a cucerit deja mai multe capitale europene si a generat, practic, un nou trend in industria de entertainment.

„Este un fenomen similar festivalurilor de muzica – doar ca locul formatiilor si DJ-ilor a fost luat de vloggeri, creatori de continut si influenceri. Tonul a fost lansat in SUA, de Vidcon. In Europa, Tubecon a preluat acest rol”, explica antreprenorul Dragos Stanca, detinatorul licentei pentru Europa de Est.

 

Recent, cu sprijinul Coca-Cola, mai multi oameni-cheie din industria de vlogging, video content si influential marketing au luat parte la o misiune (deloc) secreta de „spionaj” la Tubecon, in Helsinki (unde a avut loc deja a 6-a editie).

 

Cum e Tubecon vazut live, la el "acasa"?

Cine a participat? 

Nu mai putin de 15 oameni, printre care 3 creatori de continut de top (Bianca Adam – aka Tequila, Sinziana Iacob – aka Sinziana Sooper, Radu Constantin – aka Radu) PLUS reprezentanti ai celor mai mari companii din Romania care reprezinta creatorii (mai exact, Ingrid Mihai de la Global Records, Adriana Popescu de la CAT Music si Florin Grozea de la HIT Yourself) PLUS partenerii media de la ProTV (Alexandra Dinu si Dana IordachePLUS colegele de la Universum Events (Alexandra Ciobanu si Sabina Poparlan) PLUS o parte din echipa UPGRADE 100 – care va organiza Tubecon si Romania.

Iata cum au reactionat creatorii romani vazand, live, ce inseama Tubecon:

 

Tubecon e un format care aduce la un loc, intr-un show care se va intinde pe durata a doua zile, la complexul Romexpo, cei mai populari creatori de continut Youtube, Instagram,  Facebook, TikTok cu comunitatile pe care le-au adunat.
Sunt asteptati peste 20.000 de participanti, conform primelor estimari.

 

„Festivalul mi se pare un veritabil UNTOLD al vloggerilor!”
Radu Constatin, creator Youtube

 

„Imens! Tubecon e cat Drumul Taberei, cartierul unde m-am nascut eu!”
Sinziana „Sooper” Iacob

 

„Mi se pare super-aplicabil in Romania, unde nu avem un format de genul – si avem mare, mare nevoie "
Bianca „Tequila” Adam

 

„Nu stim cat de mare va fi impactul, dar judecand dupa raspunsul entuziast al creatorilor precum si din ce spun fanii, cred ca ne putem astepta la un eveniment major inca de la prima editie”, spune si Florin Grozea, de la HIT Yourself, care joaca si rolul de director de comunitate al creatorilor.

 

Ce cred specialistii care lucreaza zi de zi cu vloggeri?

Unul dintre panelurile din Helsinki a gazduit o discutie cu reprezentantii celor mai importante companii care gestioneaza relatia brandurilor cu creatorii de continut: Global Records (Ingrid Mihai), CAT Music (Adriana Popescu) si HIT Yourself (Florin Grozea).

Iata ce cred specialistii legat de noul format de festival care se pregateste de lansare in Romania:

 

 

„Formatul Tubecon da acces la tot publicul care urmareste vloguri. Pentru branduri mi se pare o sansa ideala sa fie acolo”- Ingrid Mihai, Global Records.

 

„Tubecon e un format care extinde canalele de comunicare folosite pana acum in relatia creatorilor cu publicul si brandurile” - Adriana Popescu, CAT Music.

 

De alfel, inclusiv companiile de acest tip sunt relativ noi in peisajul media si raspund nevoii brandurilor de a discuta unitar si a accesa dintr-un singur punct de contact mase mari de creatori si de fani.

Global Talent este compania dedicata marketingului prin influenceri, desprinsa din casa de discuri Global Records. Reprezinta peste 400 de canale create de artisti, vloggeri, creatori de continut, care totalizeaza 36 milioane de fani pe Facebook, 24 de milioane de followeri pe Instagram si 23 de milioane de abonati pe Youtube.

CAT Music opereaza pe langa business-ul muzical si o retea de peste 90 de creatori si artisti care aduna cca. 12 milioane de abonati Youtube si cca. 60 de milioane de vizualizari/lunar.

HIT Yourself companie lansata de Florin Grozea, fost component al formatiei HI-Q, are o retea de 15 artisti / creatori care aduna cca. 6 milioane de abonati.

 

Filmul deplasarii din Finlanda se poate vedea aici:

  

Deplasarea echipei Romaniei in Finlanda a fost posibila cu sprijinul Coca-Cola Romania.

Festivalul e deschis parteneriatelor cu creatori, branduri si companii.
Puteti sa ii contactati pe membrii echipei organizatoare aici.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


UNIVERSUM Events

UNIVERSUM Events este unul dintre cei mai mari organizatori de evenimente din Romania. Experienta de peste 10 in organizarea de evenimente complexe, compania este construita in jurul conceptului de "arhitectura de... vezi detalii »

Sectiune



Branded


Related