Am mai văzut noi campanii de nebranduire, dar la MTV Music Awards - nu. Cică Generației Z nu-i plac reclamele. E adevărat, unele ad-uri sunt, cu rezerve vorbind, enervante. Iată de ce, brandurile încearcă o nouă abordare.
Pentru a atrage consumatorii mai tineri, Doritos a lansat la MTV VMA o campanie care nu conține niciun nume de marcă și niciun logo. E folosit doar un triunghi asemănător cu cel de pe pachetele de snack-uri, ceea ce face brandul ușor de identificat.
La început, au redenumit site-ul Doritos.com în LogoGoesHere.com. Niște conspiraționiști! Când am vrut să vedem al cui logo a fost ascuns de această dată, site-ul ne-a spus că „știm deja”. Apoi, au eliminat tot conținutul digital existent care menționează marca sau afișează logo-ul brandului, de pe toate rețelele sociale.
Eliminarea numelui și logo-ului unui produs ar putea fi riscantă pentru unele mărci. Dar Apple, Starbucks, Nike, Target, Mastercard și acum Doritos își pot permite acest lux, nu?
Campania de nebranduire a fost creată de Goodby Silverstein & Partners.