Din lacrimile lui Ryan Reynolds

Din lacrimile lui Ryan Reynolds

Ryan Renolds a trecut prima oara granita din Canada in USA. Apoi de la comedii romantice la francize Marvel. Nu in ultimul rand, de la actorie la business, prin insusirea brandului Aviation – American Gin.

Intr-un reply-email catre un anume Bruce din cadrul Aviation – American Gin, care intreaba cum a mers filmarea pentru slogan, Ryan raspunde ca a fost un dezastru si ii cere lui Bruce sa stearga toata filmarea, a carei link se afla intamplator in corpul emailului, ce a fost trimis ‘din greseala’ prin reply all.

In clipul marcat prin Cry for help pe clapperboard, un Ryan Reynolds intr-o dispozitie de improvizatie, propune versiuni de sloganuri disruptive, absurde si amuzante. E atat de bun, incat oricate sticle de gin ar vinde, Ryan nu va fi perceput niciodata ca un businessman. El joaca un businessman si face business jucandu-se.

 

Bineinteles, la final, nici nu mai e nevoie de slogan. Pentru cei care vor sa stie cum contribuie Ryan cu lacrimile lui la obtinerea ginului, take a look:

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Branduri

Oameni

Sectiune



Branded


Related