Daca te-ai gandit vreodata ca ai vrea un job in publicitate si ca filmele de arta si poezia sunt ceea ce fac din tine un mare talent in marketing, cel mai probabil ai esuat. Pentru ca pana la urma cifrele sunt care vorbesc, bugetele sunt cele care fac legea si nu ultima carte citita care ti-a revelat tie un mare adevar universal.
Si cu toate astea, unii, in special nordicii :), tot ii dau cu fite de astea creative, de parca la ei publicitatea inseamna numai filme de Sundance si afterparty-uri in Berlin, filmate de grecul ala de-a regizat Lobster.
Deci pentru cei care inca spera, agentia digitala MIRUM Helsinki fac angajari si au tras un autopromo de stau creativii in cap. Si ca sa fie treaba treaba au scos un parfum, in care cica au pus stropi de transpiratie creativa finlandeza... Are si cuvantul “creativ” in titlu, deci e clar. Radem, noi glumim, dar formularul ce trebuie completat e chiar tare, asa ca ne-au bagat de tot in ceata din nou, nordicii, de te intrebi daca ei chiar fac publicitate si pentru clienti sau numai pentru proprii angajati proveniti din 19 tari...