[Reguli de pitch] Silvia Teodorescu (Zaga Brand): Suntem în România, cu toții dorim by the book, puțini ar putea trăi așa

[Reguli de pitch] Silvia Teodorescu (Zaga Brand): Suntem în România, cu toții dorim by the book, puțini ar putea trăi așa

Silvia Teodorescu, Senior Partner Zaga Brand, are background în jurnalism și, prin prisma acestei experiențe, spune că cele mai bune sunt autoreglementările. Și în organizarea pitchurilor. În ultimii ani, agenția a participat la pitchuri cu briefuri mult mai profesionist realizate și oferte de preț per servicii listate clar.

 Mai mult profesionalism la client, mai puțin timp de petrecut cu debriefs și prezentări peste prezentări, și la agenții, și la client. O mai mare onestitate, sper.

 Rămân, însă, și pitchuri-copertă, sub care se rezolvă renegocierile de fees, sau altele care sunt practic licitații de preț. 

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Zaga Brand

Fondata in 2005, agentia de comunicare creativa Zaga Brand si-a propus si a reusit sa creeze un mediu de lucru productiv in care imposibilul este doar o provocare. Intr-o atmosfera “crazy about our work”,... vezi detalii »

Dosare editoriale

Branduri

Pozitii

Subiecte

Sectiune

Dictionar



Branded


Related