[Obsesii part-time] Dorian Ilie (Rogalski Damaschin): Un om de comunicare daca nu e curios sa inteleaga, sa cunoasca, poate foarte bine sa mearga la prasit

[Obsesii part-time] Dorian Ilie (Rogalski Damaschin): Un om de comunicare daca nu e curios sa inteleaga, sa cunoasca, poate foarte bine sa mearga la prasit

Dorian Ilie, Communication Director Rogalski Damaschin, a calatorit in peste doua 20 de tari, a facut voluntariat in Thailanda trei luni de zile, a sarit cu deltaplanul de la 800 de metri in Rio de Janeiro, s-a pierdut pe strazile din Tokyo, s-a dat cu scuterul printre jungle si a facut kayak cu maimute, a fost la mormantul lui Tito din Belgrad si a aflat pe viu povestea “trandafirilor” din Sarajevo.

Am descoperit ca imi place sa fac chestii noi tot timpul, sa ies din bule si sa ma duc la Costinesti de exemplu, unde n-am mai fost de la 18 ani, sa lucrez in Ferentari un an de zile, sa merg singur in vacanta prin Balcani.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Dosare editoriale

Subiecte

Sectiune



Branded


Related