Politicienii maghiari, indignati de campania Coca-Cola

Politicienii maghiari, indignati de campania Coca-Cola

Scriam pe IQads - exemplu cu exemplu - cum companiile au devenit din ce in ce mai vocale in legatura cu drepturile LGBTQ. Si in fiecare an, cu ocazia Pride, lanseaza campanii de sustinere si incurajare. Mai mult in Vest, acolo unde a devenit firesc ca iubirea sa nu depinda de sex, dar uneori si in alte tari. Chiar si in Romania.

Chiar si in Ungaria, unde Coca-Cola are reclame in care apar cupluri de acelasi sex. Acestea fac parte din campania #loveislove, lansata cu cateva zile inainte de festivalul de la Sziget, care va avea loc la Budapesta saptamana aceasta. Sloganul merge pe ideea „Zero zahar, zero prejudiciu”.

Reclamele au starnit indignari printre politicienii conservatori din Fidesz, partidul lui Viktor Orban, aflat la guvernare. Reprezentantii Coca Cola au raspuns ca ei sustin drepturile omului si in Ungaria:

Compania Coca-Cola depune eforturi pentru diversitate, incluziune si egalitate in afacerea noastra si sprijinim totodata drepturile societatii. In calitate de sustinator al comunitatii LGBTQI, credem ca fiecare are dreptul de a iubi persoana pe care o alege. Campania din prezent care se difuzeaza in Ungaria reflecta aceste valori

Unii politicieni au cerut insa boicotarea produselor Coca Cola si interzicerea campaniei „Love is Love”. Exista chiar o petitie online in acest sens, semnata de 50.000 de oameni.

 In Ungaria, sunt recunoscute uniunile legale pentru cuplurile de acelasi sex, dar premierul Viktor Orban si partidul sau se opun legalizarii casatoriilor cu persoane de acelasi sex. 

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Oameni

Sectiune

Dictionar



Branded


Related